BN rampas Perak kerana teringin pakai Camry?

Lagi satu email yang serba salah untuk wak siarkan.
http://www.my-toyota-tour.com/camry.jpg
dari magon@xxx.com

Wak !
Saya dengar berita dari Putra jaya bahawa kerajaan BN rampas Perak kerana teringin nak pakai Toyota Camry FREE.

Diorang rancang dah lama, tapi tak jadi sebab diorang tunggu Perak beli dulu. Selepas beli baru diorang rampas.

Betul ke wak?
Tolong tanya kawan kawan.
******
Wak jawab

Soalan ni cukup mencabar.
Wak tak tau ... kena tanya Najib.
Aku tak der nombor talipon dia. Tapi nko pergi la Putrajaya cari dia.

2 comments:

Anonymous said...

Takde benda lain ke cara-cara nak maju?

paloi bin mulau said...

kalau betoi kedah je selamat ni. naya la penang dgn selangor huhuhu