Nasaruddin Hilang !!!

YB UMNO yang baru sahaja meninggalkan UMNO di katakan sedang menyembunyikan diri. Merujuk kepada sumber, dia disembunyikan berikutan desas desus akan di pujuk oleh UMNO untuk kembali ke parti usang itu.

UMNO perak turut di katakan terdesak untuk merancang mempertemukan Nasaruddin dengan TPM, Najib Tun Razak.

Pemimpin pemimpin PKR pula tiba tiba buat buat tak tau kemana pergi nya Nasaruddin, bila di tanya.

Kakakaka ... aku yang cuba nak terjemahkan berita Sun2surf ni pun tak tahan nak elak dari ketawa. Korang terjemahkan sendiri la. Wakakakakak !!!!

Klik kat SINI

1 comment:

Anonymous said...

Hehe...masa aku baca article tu aku terbayang kelibat badak air yang tetiba masuk nyorok dalam air. hanya akan timbul semula lagi 2-3 hari...hehehe...

Ini yang aku mula suka politik nih, badut dah buat joke dia dah...hehehehe...

takde ke orang2 filim nak buat filim pasal hal nih...hatta azad khan ke...sure aku suka...

-garden