Aduhhhh sakitnya mata

My Photo

Aduiii letih aku nak delete comment korang. Dah la tu bahasa bukan main cantik lagi. Aku dah kata .. jangan jadi macam UMNO. UMNO memang jenis tak reti bahasa, korang pun jadi macam diorang?

Korang tau tak, aku buat blog ni tak der gaji. Main FREE je. Bill internet baru bayar. tu pun ambik duit tabong anak aku. Korang mana tau?

Korang ingat aku suka sangat ke nak buat kerja delete ni? Weyyy !! Nak update blog pun satu masalah, ni kan pulak nak delete komen korang.

Kalau ikut aku .. aku biar kan je. Belasah la apa pon korang nak cakap. tapi sampai aku sendiri pun malu nak baca. Bila masuk pulak gang UMNO .. keadaan menjadi di luar kawalan. Semua jadi haru biru.

Aku nak nasihat. Pada sesiapa yang kecewa. Mengadu pada Tuhan. InsyaAllah tuhan akan berikan petunjukNya. Lagi satu, kalau nak bicara dengan Tuanku, bahasa kena jaga. Jangan nanti orang kata kita sama geng dengan ADUN UMNO Terengganu.

Politik politik gak, anak bini kena makan.

Wakakaka !!!
dari Radenjowo

10 comments:

Anonymous said...

Buat masa sekarang, ada baiknya tuan blog komen. Jika ada cadangan atau pendapat, minta saja di emailkan kpd tuan.

Pengasas said...

Salam PakRaden,
Itu jelmaan dari hati nurani nan suci murni.

Anonymous said...

Salam tuan,

Habaq kat kawan-kawan sambil kita sokong Pakatan Rakyat ni, saya ada ilmu kebal dalam FOREX....

InsyaAllah nak dptkan min US$100 sehari no hal dgn teknik saya ni, tak percaya ikuti camna saya predict market GBP/USD harian di sini---> http://nuybizfx-trading.blogspot.com

Anonymous said...

Katakanlah (wahai Muhammad) wahai Tuhan yang mempunyai kuasa pemerintahan! Engkaulah yang memberikan kuasa kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang mencabut kuasa pemerintahan dari sesiapa yang Engkau kehendaki. Engkaulah yang memuliakan sesiapa yang Engkau kehendaki, dang Engkaulah yang menghinakan sesiapa yang Engkau kehendaki.Dalam kekuasaan Engkaulah sahaja adanya kebaikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu. (Ali-Imran, 26)

Anonymous said...

hehehe wak raden
takkan dah lemah semangat kot?
janganlah mengungkit, tu tanda tak ikhlas.
buat kerja FREE, jangan harap balasan.
kalau minta balasan dah macam rashuah.

wakakkaka

Unknown said...

Betul tu wak, aku setuju. Adab mesti kena ada, bahasa mesti kena jaga. Islam ajar semua tu. UMNO dah buat kat Gganu, jangan lah kita ini buat balik sama macam depa tu, kat Perak pulak. C'mon guys, pikir betul-betul, sebab itu Sultan dah cakap pada Nizar, "Allah bersama dengan orang-orang yang sabar". Kalau Nizar sendiri tak mahu paham maksud tu, maka aku pun tak boleh nak kata apa (slang Kedah).

Cukup dalam maksud Sultan tu. Cuba-cubalah bawak sabar, kupas dalam2 maksud Sultan tu, aku percaya Sultan pun tidak mahu negeri dia porak peranda. Rakyat kena sabar, sebab kalau tak sabar, akal jadi pendek, bila akal pendek kita tak pikir guna akal dah, kita pikir guna nafsu. Nafsu itu mudah cenderung kepada ajakan Syaitan.

Sekian. Salam.

mangchikla said...

Nasihat yhang bernas. Jangan jadi macam BERNAS, aceh mari ada, vietnam, thailand.....

Anonymous said...

eih dah ada GAHARA pulak
GABUNGAN RAKYAT HAPUSKAN RAJA

SUARAM
MUHARAM
SUHARAM
SUHAKAM
GERAM
JERIT
PEKIK
HIMPIT
PROTES

la ni GAHARA!

mangchikla said...

wak... jom pekena teh tarik kat sekstyen 16 dgn zubli.... sek 8/9 mahal, tempat org k%y* muakakakakaka

Unknown said...

Salam Wak,

Betul tu wak, bahasa kena jaga. Diri kena jaga, negeri kena jaga.

Tapi bukankah Sultan adalah ketuan agama negeri yang sepatutnya berpaut pada hukum?