Dah sign, tapi tak ngaku letak jawatan

KUALA LUMPUR 1 Feb. - Dua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Perak daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) malam ini menafikan meletakkan jawatan mereka, sepertimana yang diumumkan petang tadi.

ADUN Behrang, Jamaluddin Mat Radzi memaklumkan kepada Utusan Malaysia bahawa beliau dan dan ADUN Changkat Jering, Mohd. Osman Jailu tidak pernah menghantar surat berhubung perletakan jawatan itu.

Sebaliknya beliau mengakui pernah menandatangi surat janji taat setia bersama enam lagi ADUN PKR yang sekiranya mereka keluar daripada parti, mereka secara automatik perlu mengosongkan kerusi masing-masing. - Utusan

Wakakaka .. tu pasal la kalau nak tidur basuh kaki. Takut toyol sign borang. Wakakaka !!!

3 comments:

tok iskandar said...

Permainan politik licik UMNO.Jamaluddin kata dia tak ada masalah dengan pengundi-pengundi di Behrang tetapi mempunyai masalah dengan pemimpin PKR.ia hanya ingin meletakkan jawatannya di dalam PKR dan bukannya sebagai DUN Behrang.

Inilah kacang lupakan kulit.dulu masa korang berdua kena cekup,rakan-rakanlah yang mempertahankan korang daripada pertuduhan rasuah.Kalau korang tak ada jawatan dalam PKR,korang ingat korang boleh bertanding tak dalam PRU12.

Tok nak cadangkan kalau kes ini dibawa ke mahkamah,Pakatan Rakyat kena tengok siapa hakimnya.Kalau pro UMNO,eloklah kita bubarkan DUN Perak dan adakan pilihanraya semula.

Biar najib berabih duit kat Perak sampai terberak-berak bila diumumkan BN kalah teruk.

setahu toklah kalau dah tandatangan,apa juga alasan korang,kena paksa ke tak laku.kita kena ada black and white.SPR eloklah jalankan amanah dan isytiharkan PRK untuk DUN Behrang dan Changkat Jering.

Tok tak sabar nak berkempen kat sana....kengkawan semua mohlah kita ke Perak

ISA said...

Wa sudah balas sms Mat Comot petang tadi, itu 2 mangkuk sudah masuk perangkap... ha..ha..ha...

qwerty said...

hidup bn..wungeee,,
hidup bn ..wungee,,
hidup bn .. wunnnnnnngggggeeeee..