Demonstrasi jalanan bukan budaya kita: Dr Mahathir

KUALA LUMPUR: Pakatan pembangkang yang hilang kuasa mentadbir kerajaan Perak perlu sedar bahawa demontrasi jalanan bukan budaya Malaysia, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.

Bekas Perdana Menteri berkata, perbuatan menunjuk kekuatan seperti itu juga boleh berlaku kepada pembangkang suatu hari nanti.

"Ini (demonstrasi jalanan) bukan budaya kita. Bagaimana anda hendak membentuk sebuah kerajaan dengan bertindak di jalan raya. Jika mereka (pembangkang) sendiri menggalakkan demonstrasi jalanan, macam mana pula mereka hendak mentadbir negeri. [read more]

Wakakakak !!! Tang ni aku kena komen. Dulu UMNO ajar rakyat demo. Malayan union tu ... wakakakak !!!

5 comments:

Anonymous said...

pirah mamak tu yang umano buat demo bantah siasatan SPRM tu apa..sah nyanyok..orang tua ni.

Anonymous said...

tok det, tok det....kalau dah semua pintu dah ditutup, mcm mana nak keluaq? pikiaq la sendiri.....

Anonymous said...

apa orang tua tak sedo diri tu melalut, ini bukan demo, tapi marah...tunjuk perasaan, demo tu orang kelantan cakap mike dalam bahasa perak, apalah bodoh sangat.....

antusabun said...

Sudahlaa mamak... UMNo buat demo gay tu ader ngko memekak? takder kan? dasar bajingan!!

Anonymous said...

budaya kita ialah sembah ketua kita,bodek pemimpin kita, walaupun pemimpin tu sah haramjadah belaka. inikah budaya yg hang mamak kutti mahafiraun maksudkan?? khakk ptuiih!!! go fukk urselflah