MARI BERHIMPUN !

PERHIMPUNAN 'SEMANGAT 46 LEMBU' - (MENYOKONG MB SELANGOR DAN DESAK SPRM SIASAT NAJIB DAN KHIR TOYO)

Perkara di atas adalah dirujuk.

Angkatan Muda Keadilan Malaysia (AMK) dengan kerjasama AMK Selangor akan melancarkan satu program yang dinamakan "Perhimpunan Semangat 46 Lembu". Perhimpunan ini akan diadakan dengan bertujuan untuk menunjukkan mesej bahawa SPRM telah menjadi 'lembu yang dicucuk hidungnya' kepada UMNO-BN.

Butiran lanjut program tersebut adalah seperti berikut:-

Tarikh : 25 Februari 2009 ( HARI INI !!! )
Masa : 2.00 petang
Tempat: Pejabat SPRM, Plaza Massalam, Seksyen 9, Shah Alam

Semua penyokong dan wartawan KECUALI Utusan Malaysia adalah dijemput hadir.

Sekian, harap maklum.

Hasmuzair Hassan
Sekretariat
Angkatan Muda Keadilan Malaysia
014-8422155

7 comments:

pemakan lembu said...

jgn lupa buat lembu emas, lps tu boleh sembah ramai2.

Anonymous said...

mengapa nik aziz tak nak pencen dr berpolitik bukan ke baik bagi dia membuat ibadah khusus utk diri dia menunggu masa yg pasti tiba,mengapa harus membuat dosa memecah belah kan umat islam,kafir mengkafir sesama islam dan mengatakan pas saja jalan benar....pas atau islam........... sebab pas bukan islam dan islam bukan lah pas sesuatu yg berbeza tu.........adakah nik aziz mengejar pangkat dunia,adakah nik aziz suka didewa2kan sebagai tuan guru atau beliau bangga dgn pangkatnya yg tertinggi sebagai mursyidul pas..........adakah nik aziz nak menjadi tuan guru yg disanjungi ahli2 pas yg dianggap ahli itu sebagai anak muridnya.....tidak ke ini boleh membawa kpd riak dan sombong lagi angkuh bukan ke ini dilarang dlm islam utk menjadi pemimpin ugama yg mahu disanjungi dan didewa2kan...........tidak ke anda sedar lakonan baik boleh mengaburi mata penonton tetapi tidak pada Allah yg mengetahui hati hambanya.........


mengapa nik aziz bersekongkol dgn puak kafir utk menentang pimpinan islam yg sedia ada.....mmg pemimpin itu banyak dosanya......adakah nik aziz tiada dosa sesunggunya nik aziz tidak maksum dia hanya manusia biasa tidak boleh lari dari salah dan silap begitu jugak pemimpin negara itu dia jugak manusia biasa spt nik aziz............

sekira nik aziz bergelar ulamak dia sepatut nya memihak kpd pemimpin dan dia harus menyeru semua pengikutnya utk patuh pada pemimpin,dia harus MENASIHATI pemimpin itu dan bukan berpakat dgn puak kafir utk menjatuhkan pemimpin islam yg sedia ada itu.............


ini membuat aku tidak boleh menghormati nik aziz walaupun di kata dia MENGAJI...tapi dia telah melakukan kesalahan yg amat besar....sebab kata2nya yg disebut walaupun dia tahu itu salah dia tak sanggup mengaku kesalahannya kerana MALU dgn pangkat tok guru nya itu.........nanti apa kata org tok guru boleh buat salah..........

nik aziz manusia biasa yg tiada beza dgn org lain kecuali ilmu nya yg membezakan sekira ilmunya itu menghijab dirinya maka terhijab juga lah mereka yg mendewa2kannya dan yg menjadi pengikut setia nya..

wahai nik aziz yg kurang budiman mu baca quran tu utk diri mu biar mu paham dulu sebelum mu royak kat orang...kalau mu baca quran utk org nanti mu yg tak paham sebab sibuk nak taruh je org...syok kan guna kalimah suci utk kepentingan diri dan parti ada backing lagi hehehe.......tapi mu kene ingat surah Al Maidad 44.............DAN JGN LAH KAMU MENJUAL AYAT AYAT KU DGN HARGA YG SEDIKIT(kerna pangkat,puji pujian dunia dan segala keuntungan dunia)

mu nik aziz dan kesemua kunco2 mu ni patut bertaubat dan hentikan kesemua perpecahan yg korang lakukan ni.......tahukah engkau sekira nya ada pemimpin islam yg mentadbir haram bagi puak islam lain berpakat(pas) utk menjatuhkan pemimpin itu....sejarah islam telah membuktikan yg tiada umat islam yg menderhaka pada khalifah nya kecuali mereka yg bersekongkol dgn puak khawarij yakni suku sakat yahudi....dan sapa yg mengikut sesuatu kaum itu maka mereka tergolong dalam kaum itu..........kata nabi kalau nampak puak khawarij bunuh saja mereka...........kerana mereka puak yg suka perpecahan dlm islam.......

sedarkah bahawa pemimpin2 pas sudah mula gila kuasa,pangkat,nama,sehingga sanggup melakukan apa saja utk kepentingan dunia mereka............sanggup sekongkol dgn puak kafir sanggup menjadi boneka puak kafir apakah ini perjuamgan islam sejati.......tidak kah anda merasa MALU dalam diri anda MALU dgn perbuatan anda yg sanggup menipu pengikut2 anda dgn fatwa yg boleh diubah2 mengikut selera pemimpin anda......tidakkah anda MALU kerna ditipu oleh pemimpin2 anda yg berlakon mengikut masa utk kepentingan duniawi mereka............

tidakkah anda merasa MALU diperalatkan,digelar samseng jalanan,digelar pengamal ilmu songsang,digelar boneka kafir,digelar puak pelampau ugama,semuanya ini sebab pemimpin anda yg melampaui batas..........sedangkan malu itu separuh dari iman..........kpd org2 pas dan semua pemimpin pas aku nak pesan keje hangpa buat pecah belah ni salah,keje hangpa nak jatuh kan pemimpin islam ni slah,keje hampa nak islam pas saja betul islam org len x betul pun salah jugak...............kalau tak tahu malu hangpa buat la(kata rasul tu)...............tapi ingat iman hangpa x sempurna sebab separuh dah rosak............bila separuh tu rosak rosak lah semua iman hangpa tu sebab iman tak leh men sekerat2 kene lah penuh.............baik bertaubat sebelum terlambat........

FAST said...

Anon, ko ni tertinggal BAS ke?

Siapa yang nak tegur kalau ada kemungkaran didalam negara.? Nak suruh Tuan Haji Najib ke? Tidak akan ampuh akidahnya biarpun dalam politik. Nampaknya kamu belum mengenali Tuan Guru...ataupun akalmu terlampau dangkal untuk menghormati beliau?

Jangan terlampau sempit pemikiran kamu anon. Terimalah hakikat, bahawa kamu sekarang mempunyai kerajaan yang tidak boleh mebuat sewenang-wenangnya...kebajikan rakyat di utamakan kerana tidak mendapat majoriti.

rere said...

anony tu waras ke?
sapa nak baca panjang panjang bebel cam tu.
ni lagi satu penyakit gila yang tak di sedari.

makan ubat bro !

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah

Asrol Budi said...

salam tuan admin,, tolong lock kan bahagian ulasan... cara dia pergi kat Tetapan-->ulasan-->Siapa boleh ulas-->Pengguna Akaun Google..

Tujuan dia supaya kita dpt kesan saper yang bagi ulasan...

Anonymous nie penakut skit... Dia takut orang dpt kesan dia...

anonymous say mengapa nik aziz bersekongkol dgn puak kafir?

Abis tu MCA ngan MIC tu tak dikira kafir ker?

bila aku baca dari awal sampai abis, anonymous ni banyak merapu la...

Dah terang² ko kutuk nik aziz... Aku rasa baik ko pergi antar surat kat nik aziz.. tak guner ko bagi tau kat sini sebab nik aziz tak baca komen ko kat sini....

the chosen wan said...

Y.T.B Anoy.......

tolong sikit la kalau nak berblog

Buka La akaun Blog sendiri

jangan selalu tumpang blog orang lain......