Fauzi Muda punya cerita

"Pada 11 Mac 2008, saya dibawa oleh kenalan saya, Sulaiman ke Kuala Lumpur untuk urusan perniagaan, tetapi tiba di Tol Jalan Duta, saya dibawa berjumpa tiga lelaki dan salah seorang daripadanya ialah Datuk Zainal Abidin Zin, bekas Timbalan Menteri Pertahanan kepada Najib dulu.

"Di situ, beliau memberitahu tujuan sebenar saya dibawa ialah untuk berbincang dengan Najib atas urusan politik. Saya terus dibawa ke Putrajaya, di kediaman Najib."Saya dibawa Najib ke bilik khas dan beliau merayu dan meminta saya mengusahakan menarik sekurang-kurangnya dua wakil rakyat dengan janji dia (Najib) bersedia membayar saya RM50 juta," katanya kepada pemberita di Pejabat PKR Perak di sini semalam. - Bharian
Dalam kenyataan bersumpah Fauzi semalam berkata, dia tiada bukti, tapi mahu Najib menafikan. Wakakak !!! Sapa nak ngaku?

Tapi hari ni ... pesanan sms yang di terima,
SPRM: Susulan akuan bersumpah Fauzi Muda, Ketua Bahagian Keadilan Ipoh Barat, AMK akan membuat laporan SPRM terhadap Najib atas tuduhan cuba menyogok ADUN Pakatan Rakyat Perak (3 Feb Esok) di Pejabat. SPRM, Putrajaya jam 12 tgh. Sila sebarkan.
Dan kalau ikut artikel Mat Saman kati ... di sini

1 comment:

Quantum Metal Consultant said...

Gelagat Fauzi Muda ini idea sapa da !! Skrip asal mungkin dari anwar tapi jalan cerita dan dialog mungkin lahabau lain yang tulis kot - bersimpang siur, lintang pukang.

Idea semasa u-ukk di jamban, hancus dan busuk.

Apapun strategi anwar untuk mengambil alih kerajaan perlu dilakukan segera demi menyelamatkan kes mahkamahnya, kita berharap Dolah dapat membantunya sebelum March.

Kepada mereka semua, selamat berjuang...rakyat ingin terus menonton.