A game that Anwar Ibrahim lost

It was a high stakes game that Anwar Ibrahim started and he has ended up losing the Perak state government. There can be no justification for elected representatives to defect to another party. It does not matter what parties they are from. Unfortunately there are no laws to prevent such party defections. [read more]

Wakakak ... !!! Tu la sombong sangat.
Anwar di tipu oleh orang kepercayaannya ... Wakakakak !!
kalau orang jawa cakap ... Kawos !!! (Padan muka)
Tak berjaga.... selepas ni Selangor pulak.
Letakkan semua muka muka UMNO dalam kerajaan ... kekalkan MB Selangor, kemudian PR akan jatuh .... Wakaakakakka !!!

Penyokong PR yang kecewa pasti berterima kaseh pada Anwar kerana keras kepala, sombong dan tak tau mengenang budi para penyokong yang setia. Sila ramai kan kerajaan PR dengan orang yang mata duitan. Wakakaka !!!

5 comments:

tok iskandar said...

tok tak nak cakap banyak.jika benar.tok amat kecewa.seluruh rakyat Malaysia yang menjunjung demokrasi adalah kuasa daripada rakyat ternyata kecewa.

Dah banyak kali tok cadangkan agar dibubarkan segera DUN Perak tapi pimpinan tertinggi tak mahu dengar nasihat.

Ada positifnya daripada kekecawaan ini,rakyat Malaysia kini nampak wajah sebenar Najib dan UMNO yang sanggup melakukan apa sahaja asalkan dapat berkuasa.

Bukti Najib tak layak jadi PM.Kepada Khairi dan Pak Lah,eloklah korang berjaga-jaga.Lepas ni giliran korang yang dianiaya

Anonymous said...

wak

posting posting wak ke sape? Kalau posting wak, malang sungguh la kita, wak pun berhijrah ke be end gak...wakakakaka

bat8

radenjowo said...

di bawah tu memang posting wak. Kita cuba jaga sebuah kerajaan.

Tapi pemimpin pikir poket dan jawatan sendiri.

tok iskandar said...

Marilah kita semua rakyat Malaysia yang beragama Islam bersolat Hajat malam ni mohon kerajaan Pakatan Rakyat dipertahankan juga agar Sultan Perak terbuka hati memperkenankan pembubaran DUN Perak.

baginda Sultan Perak yang juga bekas Ketua Hakim Negara juga sudah tentu tidak ingin negerinya diperintah penipu,penyangak,penyamun dan perasuah.

Tok nak tanya SPRM macamana dengan kes rasuah mantan 2 Exco PKR tu.takkan tutup kes macam tu je.Rakyat akan semakin hilang keyakinan dengan kerajaan UMNO-BN bila melihat permainan kotor yang dimainkannya.

Kepada MP-MP BN yang nak melompat parti,tiada halangan lagi untuk korang pasal UMNO juga mengamalkan kaedah yang sama.


jangan berputus asa,perjuangan kita masih panjang lagi.Tok dapat rasakan rakyat Perak semakin muak dengan barua-barua politik sebegini.

Imej Najib sebagai bakal PM semakin tercalar di mata dunia selepas ini dan akan disamakan setaraf dengan pemimpin diktator lain seperti Mugabe dan Hosni Mubarak.

Pak Lah dan Khairi perlu berhati-hati kerana mereka akan jadi sasaran Najib selepas ini.Politik UMNOkan kotor.

Anonymous said...

Wahai saudara Islam ku,

Apa yang berlaku di Perak adalah ekoran tindak tanduk dan perancangan DAP Perak sendiri.

Tidak seperti di Selangor, DAP gagal "membeli" MB Melayu yang dipilih istana. Roh perjuangan PAS tidak sama seperti roh PKR yang lebih mirip kepada roh UMNO yang mana pemimpin Melayu mereka boleh dibeli orang lain.

Sungguh pun Ir Nizar dilihat seperti telah membuat keputusan yang merugikan Melayu Perak tetapi kita harus ingat keputusan dibuat oleh kerajaan yang majoriti dikuasai oleh DAP.

Sungguh pun beliau dikritik dengan "Perjanjain Pangkor II" secara terbuka namun tidak mustahil dibalakang tabir sebagai MB PAS beliau merupakan penghalang kepada agenda DAP/Cina di Perak.

Kerana itu tidak hairan sekiranya semua yang berlaku khususnya usaha untuk menyingkir ADUN Behrang dan Changkat Jering sebenarnya usaha kotor Ngeh dan Nga?

Kalau tidak kenapa mesti speaker DUN Perak tidak sabar-sabar mengumumkan perletakkan jawatan mereka?

Bukankah terdengar desas-desus hendak digantikan MB pilihan Istana ini dengan wakil PKR?

Sudah tiba masanya untuk Melayu PAS dan UMNO untuk fikirkan semula kedudukan Islam di rantau ini.

Apakah masih lebih rela bekerjasama dengan kafir daripada yang dianggap sebagai zalim?

Allah telah memberikan kita peluang untuk Islam mempunyai majoriti di Perak.

- Alif Ba Ta -