Maki mereka sampai ke mati !


Mengkhianati rakyat. Slogan 'Rakyat adalah majikan' oleh kerajaan BN dan mereka yang lompat parti sekadar untuk mencari sokongan. Selepas menjadi pemimpin masing masing buat keputusan sendiri.

Sebagai tanda benci aku pada mereka maka paparan wajah mereka ku lekat di kerusi komputer di pejabat ku, untuk aku dudukkan setiap hari.

13 comments:

Anonymous said...

Saya debagai penyokong PAS berpendapat supaya dinuat semula kajian hubungan kita dengan PKR dan DAP. Mereka ini banyak menyusahkan dan membantutkan usaha kita untuk menjadikan Islam dimertabatkan. DAP tak habis-habis tamak dengan sifat cinanya yang melampau. PKR pula terdiri drp ahli tangkap muat yang jahil agama dan mudah dibeli sama perangai dengan UMNO.

Kita tumpukan kepada PRU akan datang biarlah kita dapat 2 atau 3 negeri tapi dapat memertabatkan Islam dan jelas perjuangan kita.

Ada hikmahnya apa yang berlaku ini. Cina Kapir tak dapat takluk Perak dan jadikan Second Singapore.
Hindu Hindraf tak boleh perjuangkan empayar mereka disini. Sebab nampak nizar ni sentiasa diapit oleh cina-cina malaon. Eloklah dapat kat melayu malaon.


Renungkan...Rasulullah pun dikhianati oleh Yahudi dan munafik. Jadi perlu ambil perhatian/ Akan datang takyah layan puak PKR (Parti Kelentong Rakyat+ dan DAP(Ex Komunis ) ni...BiR KITA dapat Kelantan, Terengganu, Kedah dan Perli pastu minta pusat untuk jalankan undang-undang Islam macam Aceh indonesia benarkan dijalankan syariat Islam.

Saya tengok berhempas pulas Nizar pegi mengadap Sultan, komunis 2 ekor tu rilek aje..kalau menanh dia orang himpit Nizar untuk jayakan projek dia orang. Kalau macamni biar dapat kat UMNO. Nanti PRU nanti kita tukarkan semua jerusi UMNO jadi PAS..PKR masatu dah mampos macam Semangat 46.

Anonymous said...

Ya saya sokong mulai hari ini saya gelar BN sebagai Barisan perompak & umno kekal sebagai Rasuah

Abu Muhammad Haikal said...

...teringat aku kata2 p.ramlee dalam cerita kassim selamat sewaktu dikubur kepada ibu mertuanya....

Anonymous said...

SABAR,INI UJIAN BUKAN MASA NAK MENYALAHKAN SESIAPA..INI ANTARA UJIAN KITA SEBAGAI PEJUANG.

Anonymous said...

ape ke jadah semua nih? malaun punya ameno

Anonymous said...

saya setuju PAS untuk berdiri sendiri.

pada hemat saya, yang paling penting dalam hidup adalah prinsip. tanpa prinsip hidup yang kukuh, maka musnah kehidupan dan teras kepercayaan orang. dan prinsip itu lahir daripada iman.

tak perlu kita memaki menghina lagi, be a gentleman. masuk dulu buku 555, datang pru nanti kita langsaikan hutang2 semua. yang berhutang, dan yang memberi hutang.

-garden

Anonymous said...

Saya sebagai penyokong dan ahli PAS sejak yahun 1983 menyeru supaya diputuskan hubgan dengan PKR = Parti Kelenyong Rakyat dan DAP - Cina Komunis. Dalam hal ini Sultan amat bijak stelah menyaksikan nizar sentiasa diapit oleh komunis-komunis ni masa membuat sesuatu keputusan. Duku tak macam ini, Jadi biarlah kita berundur untuk mengatur langkah dalam PRU akan datang menang 2,3 negeripun takpe yang penting kita berkuasa dan dapat menjayakan agenda Islam dinegeri yang kita kuasai. Di Parlimen kita bolwh jadi pembangkang yang kuat mudah-mudahan terbuka pintu MP yang berugama Islam untuk menyokong apa yang kita perjuangkan.

PKR ni rasenye akan jadi S46 masa dulu Angkata Perpaduan Ummah..Habis dah kantaoi. Annuar pun taj boleh dipercayai lagi. Kalau dia ikhlas dah lama dah masuk PAS

Takpe YB Nizar...jangan menang tapi kampung tergadai ke Cina DAP. Kita susun saf kita bersendirian kita lawan pada PRU akan datang. Tak payahlah orang Melayu lawan FRU Melayu.Cina komunis rilek aje. Kalau kita menang si Ngeh dan Ngo yang control Nizar. Saya dulu kaki reformasi, pastu sakit hati sangat bila si lokman, roslan kasim dll lompat umno balik. Kita orang pas haja yang banyak reformasi. PKR kurang sangat. Pegi mampos PKR dengan DAP.

Anonymous said...

saya sokong pas putuskan hubungan dgn pkr dan dap,juga org mcm berahim ali tu....kita tumpu terengganu,kelantan,perlis kedah,tunjukkan contoh islam yang baik di situ...tengok kalau umno kacau jugak dah sah umno mcm dap benci islam.umno..hang tak kacau penang ke?

Anonymous said...

Jom kita ke masjid dan surau dulu. Pastu kita berforum lagi

Anonymous said...

dulu, kini dan selamanya...aku sentiasa bersama PAS..Aku setuju jugak kalau PAS tak bergabung dgn PKR dan DAP..hmm..

Anonymous said...

islam agama yang boleh dikongsi dan ditumpang oleh semua bangsa dan agama..

wey beruk2 umno jangan dok buat provok la nak pecahkan kerjasama pakatan rakyat

umno babi!

kamaludin said...

Asalamaulaikum wbt.

Saya setuju dengan pendapat kita kena kaji semula hubungan pas dengan pkr dan dap. Kalau tak keluar pakatan pun, pas mesti yang dominant walaupun menang dengan kerusi yang sedikit. Kalau dap dan pkr tak setuju lebih baik keluar sahaja dari pakatan. Saya sungguh faham dengan apa yang dirasai dan apa yang dilakukan oleh MB Perak. Ramai dari mereka yang bukan Melayu memandang lebih tinggi pada Pas bila melihat pemimpinnya yang tenang tapi tegas dan jauh dari berputus asa. Jika pemimpin-pemimpin Pas menunjukkan semangat dan kesungguhan seperti ini, tidak mustahil satu hari nanti orang akan tertarik dengan Pas dan menyokong Pas.

Anonymous said...

Betul tu para pejuang PAS.
Bila time waktu pembahagian kerusi waktu PRU12, Anuar Brahim bukan main kalut lagi nak bolot kerusi. Garang sampai tak boleh nak bawa berunding. Kami orang PAS, cukup bengang dengan si Anuar ni. Dia bukan tak tahu, dia tak ada kekuatan. Calon pun main tarik aja. Di Selangor tu, ada calon yang asalnya dok jual kaset ceramah kat masjid. Apa ni Anuar....Cuma nasib PKR baik, sebab semuanya hanya ada satu matlamat...hancurkan BN.
Bila time berkempen, orang PAS juga yang dok pulun. PKR buat apa? Makan pun mai dok tumpang markas PAS.
Bila dah dapat seat, PAS kena kerja lebih pantau orang ni agar tak lompat. Jika solat pun tak ketahuan, dapat offer juta-juta, kelam mata lah puak ni. Dah kebuloq.
Soal DAP pula, kami tahu Dato Seri Nizar terlalu kena tekan oleh berok2 DAP tu. Dia orang ni mana tahu nak jaga hati orang Melayu dan Institusi Raja. Kurang ajar sangat.
Berok karpal tu pun, sibuk dengan soal hudud. Ini soal agama kami, yang hang dok join dengan Umno jadi penyebok buat apa. Kami pun tak pernah suruh hang potong konek pun. Hampeh...
Jadi DS Nizar, kuatkan PAS. 11 bulan perintah ni, macam bulan madu. Elok sangat di mata rakyat. Kami tumpang bahagia. You adalah MB terbaik yang pernah ujud di bumi Perak.
TAHNIAH.