MB Nizar tidak akan saman Sultan

Adalah di jelaskan bahawa Tidak sesekali MB Nizar berhasrat untuk menyaman Baginda Sultan Perak di dalam Komplot Rampas Kuasa. Menurut beliau, Baginda tidak bersalah dalam hal ini.

Baca laporan di SINI.

Sebarang berita yang tersiar di dalam media arus Perdana adalah tipu belaka bertujuan untuk memburuk burukkan nama MB Nizar. Ianya adalah langkah kedua selepas rampasan kuasa dengan hasrat untuk memenangi hati rakyat.

Dengan itu sebarang laporan yang sedang dan bakal di keluarkan oleh media berkenaan isu menderhaka adalah tidak benar sama sekali. Ianya Tahyol, bahlol dan kaliwol.

Harap maklum !!!
Wakakakak dari Raden.

3 comments:

EQUILIBRIUM said...

betoi tu wak. teman dah dengor pc nizar petang kemarin dlm perakexpress. dia dah jelaskan semuanya.

dia tak lawan sultan. dia lawan amno. carilah video atau mp3 pc tersebut. memang dia betoi2 marah kat wartawan penjilat dan amno.

sampai terlepas cakap...amno dayus..pondan sepondan pondannya...wakakakak..cayalah lu nizar. bangga teman dgn yop perak.

Anonymous said...

Nizar memang tak nak sama, Karpal memang nak saman.. from rakyat point of view either Nizar or Karpal.. all voice is came from BA.. so don't easily blame the media... you your self should streamline all your statement..

radenjowo said...

Wakaka .. aku tak cakap media mana, aku tak rujuk media mana. Itu sekadar peringatan. Ada yang terasa ke?

Wakakakak !!!