Najib pentingkan keselamatan diri

Selepas mencetuskan kekecohan di Perak semalam, orang Pahang ni gagal hadir pada hari rumah terbuka Gong Xi Fa Chai di Simee, Perak.

Alasan yang di berikan oleh Zahid Hamidi, adalah kerana faktor keselamatan. Sebelum ini dia berjanji untuk menjaga hati semua bangsa di Malaysia. Zambry pun kata, kita adil pada semua bangsa. Wakakak !!!

Itu kata kata pemimpin yang nak pancing undi. Sedang rakyat menanti kehadirannya, dia tak muncul tiba. Di saat saat akhir di laporkan beliau gagal datang.

Ini bermakna, yang penting di dalam semua hal adalah diri sendiri. Kalau korang nak tau .. MB dan YB di mana mana negeri Pakatan Rakyat, tidak mempunyai bodyguard pun ketika berjumpa rakyat. Kesana kemari atas risiko sendiri. Dengan jumlah bodyguard dan polis yang berlambak, masih bimbang keselamatan?

Bukankah BN kata mereka jadi kerajaan kerana majoriti rakyat sokong mereka?
Jadi ... kenapa tak hadir? Rakyat sudah pasti ghairah untuk menanti beliau.

Wakakak !!! Memang lucu.
Rasanya selepas ini pasti ada undang undang untuk jangan bawak kasut ketika jumpa menteri. Wakakakak !!!

4 comments:

SangPencinta said...

Wakakaka... ish takkanlah keselamatan? Tak percayalah mungkin wang hantaran tak cukup lagi kot? kan hari ni bank cuti

Isa said...

Atau banyak bodyguard pasal takut jadi macam Kennedy kot....

paloi bin mulau said...

mungkin najib sakit hati kot sbb nizar terlepas cakap..amno dayus..pondan sepondan pondannya.

wakakkakaka najib fobia kalau org perak bisik kata2 nizar tu ditelinga dia wakakakkaka

bgn datoh said...

ada juga penghibur di kala berduka macam ini..:)