Timbalan YDP Pas Beruas ditangkap

ne_01_1

Timbalan Yang di Pertua Pas Kawasan Beruas ditangkap awal pagi tadi dirumahnya. Tuan Hj. Nazeer Hamid, yang juga merupakan Penyelia DUN Pengkalan Baru merupakan lelaki yang berbaring sambil memegang bendera diatas jalan, ketika konvoi Sultan melalui jalan ke Istana Iskandariah.

Hj. Nazeer kini sedang ditahan di Balai Polis Jalan Gereja, Ipoh.

(dalam gambar atas, beliau memakai vest sambil memegang bendera.)

perakexpress

3 comments:

Anonymous said...

salam tuan,

sebagai anak kelahiran perak pohon tuan calonkan dan sampaikan pesanan ini kepada pimpinan pas, saya calonkan YAB Nizar sebagai calon MP Bukit gantang.

Harap tolong sampaikan. TK

paloi bin mulau said...

wak,

mike buleh tulih tak pasai ni. teman menyampah tahap gaban dah ni dgn org amno dan media haprak depa yg balik2 ungkit 169 nuar yg tak jadi tu.

awat depa org amno tak tau ka bahawasanya kalau kita ada niat buat jahat tapi belum buat kita tak dosa kan? kalau dah buat baru dosa.

kalau niat buat benda baik, tak buat lagi dah dapat pahala. jadi nape org amno nak marah pasal 169 nuar? belum jadi pun. kalau dah jadi nanti korang nak cakap apa pun teman tak kesah.

teman jamin teman memang tak akan bersorak sbb 169 nuar dah jadi waktu tu. tapi teman tak juga belasah dia.. muahahahaha

Anonymous said...

It's wonderful idea. Nizar will be the prefect person in Bukit Gantang