Usaha BN nafi hak rakyat


Najib meets Sultan, BN set to take power in Perak

IPOH, Feb 5 — A day after declaring that the Perak Barisan Nasional was able to form the new state government Datuk Seri Najib Razak was granted an audience with Sultan Azlan Shah this morning.

Najib was seen entering Istana Kinta here around 10am accompanied by Bagan Datok MP Datuk Seri Zahid Hamidi and other BN officials.

The deputy prime minister, who is also the Perak BN chairman, announced yesterday the coalition now enjoys the support of 28 of its assemblymen and three independents in the legislative assembly with 59 members. [read more]

Tergesa gesa nampaknya mereka ... Kalau ubah ke BN, kuasa rakyat dinafi.

2 comments:

SangPencinta said...

wak... best ooo kalau BN dapat tubuh kerajaan Perak, BN boleh buat konsert besar-besaran malam ni, lawan ngan munajat PR. BN boleh panggil semua artis tanahair, BN boleh bagi FOC macam-macam pakej, yamm sengg ada, amoi ada, makan ada, transport ada, elaun ada. Peh bess gile tu... pagi esok kalau sakit pinggang ada FOC amoi urut kat Pekan Pahang pulak, best wooo. Untuk yang pompuan FOC tindik pusat pun ada. Kalau lampu stadium tak cukup terang sebab penuh orang, BN boleh ambil lampu kat semua masjid dalam negeri Perak untuk bagi terang pesta tu, masjid gelap tak de hal, sebab lepas ni orang tak gunakan dah sebab nak pergi tengok konsert macam-macam ada.

wakakaka... wak ada yang paham ke maksudn

Anonymous said...

Kalau BN dapat mempengaruhi Sultan Perak utk mengambil alih kerajaan negeri, maka Tuanku sebenarnya berat sebelah. Malah kuasa rakyat untuk memilih dinafikan. Maka hilanglah rasa hormat aku pada Sultan yang lebih berpengalaman dalam bidang undang-undang dan kehakiman. Kembalikan hak rakyat utk memilih siapa yg layak untuk menerajui negeri. Kenapa BN takut kalau terjadinya pembubaran...berani kerana benar, takut kerana salah.