Esok menjadi rahsia !

Ketika ini pasukan FRU dan polis sedang berkawal di pintu masuk dan sekitar jalan berdekatan SUK, Perak. Di khabarkan, segala perancangan berjalan lancar. Sebelum ini pun memang sudah di duga kemungkinan bangunan itu akan di kawal.

Sementara itu, kerajaan KUDETA (Kerajaan Kudis Buta) masing masing sedang berbincang untuk menjalankan strategi mereka. Tiada lagi sebarang surat dari istana bertujuan untuk membatalkan mesyuarat DUN. Kerana itu kertas yang di tampal di depan dewan tidak di tandatangan oleh sebarang manusia kecuali computer printed dokumen yang boleh di ciplak di mana mana kedai. Malah penutupan pagar SUK itu pun atas dasar syok sendiri.


FAIL SAMAN... Menteri Besar Perak, Datuk Dr. Zambry Abdul Kadir dengan ditemani ADUN BN dan Exco menjawab soalan wartawan di pejabatnya di Ipoh, petang tadi. Sidang akhbar ini diadakan sebelah petang. - foto The Star

Dilaporkan, dua kes yang difailkan di Mahkamah Tinggi hari ini terhadap Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, V. Sivakumar bertujuan untuk membatalkan sidang tergempar itu akan didengar pada jam 9 pagi esok, sementara mengikut jadual pemimpin PR Perak, sidang tergempar yang dijadualkan adalah pada jam 10 pagi. Tapi di mana ya ... ? Wakakakak !!!

Khabarnya esok ada kezzzzzzuuuutttttaaaannnnnn !!! Zasssss !!!
Beberapa orang yang telah di hubungi berkata ... kita biarkan ia menjadi rahsia ... Wakakak !!!
Macam kisah cinta lak ... Wakakak !!

Kita biarkan BN tak cukup tidur malam ini dan esok mereka akan langgar pagar bangunan SUK. Wakakak !!!

1 comment:

Gelombang Rakyat said...

Malem Jemaat pon meetin ye bang..?