Makan time



Dah jenuh berjemur, kali ni makan time. Ni aku simpan untuk korang.
Lepas ni boleh lepak kat bilik.

Depa depa ni problem la. Makan kuat sangat, aku dapat sikit je. Malam ni nampaknya pekena magee pulak la.

Member kata, lain kali kalau pergi cuti sambil memancing, kena bawak kawan kawan yang kecik saiz badan. Hissshhh !!! Silap sungguh.

8 comments:

Anonymous said...

Amboi sedap nya wak

Anonymous said...

wak kau pegi mana wak?
kalau terengganu singgah tempat aku
email aku kat sini amrin87@yahoo.com.
nanti aku ajak pegi tempat pancing baik punya.

radenjowo said...

Anon 0.16,
Memang sedap, tapi ikan kurang. yang lain tak masak, ingatkan cukup, rupanya tak cukup. ada yang tak makan nasi, main ratah lauk je.

wakakaka !!!

radenjowo said...

amrin,
insyaAllah. kalau sempat. esok sekali lagi turun laut. luas gi mancing tasik lak.

kalau sempat kita jumpa. tapi tak janji.

salam, dan wak nak gi lepak minum ngan kawan, lepas tu hisap rokok, kemudian dengkur !!!

mangchikla said...

wuwaaaaaaa tuh duan kesom ke? pandai masak ek.....

Pengasas said...

Salam WakRaden,
Ada orang kata: Kalau nak berkat, semasa di laut makan burung; bila di gunung makan ikan.

Mansor Bin Sharif said...

Salam Wak
Amboi Wak pi "jalang-jalang cari makang ka"

selamat Wak

radenjowo said...

mangchikla,
hehe .. bukan wak masak, kalau wak, bukan daun kesum tapi daun pintu.

Pengasas,
makan burung? wakakak !!! tajam tu.

Mansor Bin Sharif,
sesekali kena men'jalang' cari makan ...
tu yang bini risau tu.