Pemuda PKR serah SPRM lembu hina kerajaan, satu kesalahan


PETALING JAYA: Tindakan Angkatan Muda Keadilan (AMK) menghadiahkan lembu sebagai simbolik berhubung isu siasatan penyalahgunaan kuasa Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim "merupakan penghinaan kepada kerajaan."

Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Seri Ahmad Said Hamdan berkata, menghina kakitangan awam yang menjalankan tugas mereka juga satu kesalahan.

"Ia adalah penghinaan kepada kerajaan. Kita telah buat laporan polis mengenai hal itu dan kini terserah kepada polis. - beritaharian

wakakakak !!!
Laughing_hard.gif - (10K)
ini lagi satu lawak...
lepas ni tak payah buat korban .. menghina Tuhan !
Nabi Ibrahim pun menghina ke .... wakakakak !!!
Kenduri kawin jangan hidang lembu. menghina tetamu, menghina penanggah !
Wakakak !!!
Penganut hindu pun hina tuhan .... Wakakakka !!!
Tahan ketawa ... ! nanti terkentut . !
Wakak .. puuuuut ...wakaka .... pupuput... wakakakak .... prorrrrooooooottttt .. ..!! protootttt !!!!
AMK jangan lak tak paham. Ahmad Said mintak Lexus. dia tak nak lembu. Wakakak !!!

3 comments:

mangchikla said...

wakakakakakakakka alo brudder "Don la blame de fader for de son's stoopid mistake", ko amik tindakan atas mangkok ni dulu ,bley? dah tekene nyakit den ..proot ..pot..pot poooooittt wakakakakaak

CT said...

Tak paham blogger ini. Tenguk isu yang sebenarnya. Kamu tidak boleh melarang pegawai kerajaan dari menjalankan tanggung jawab. Perbuatan lembu2 yang membawa lembu lagi satu bagaikan menghina kerajaan membuat kerja mereka. Takanlah kalau Khalid buat salah tak boleh nak investigate. Kalau dah pilih Lembu jadi ketua itu lah masaalahnya

Anonymous said...

hahahah CT
lu lambat tangkap la.
orang tak kutuk SPRM bongkar kes khalid. kitorang citer kenapa sprm pilih kasih.
tengok kat leher lembu tu, 20 kes khir toyo tak di siasat.

hahaha ... lambat la lu.
patut senang umno tipu.