Perhimpunan PR di Perak tak dapat sambutan

3-candlelight-vigil
Klik imej .. untuk paparan lebih jelas.
[read more]

Tajuk posting di atas saje untuk pancing blogger dan puak puak umno untuk jenguk blog wak ni.
Bila dia tengok tajuk tu ... mesti diorang kata hah .. blog ni dah tak sokong Pakatan Rakyat.

Tapi bila nampak gambar kat atas tu ... BN akan mual mual, pening lalat, muntah muntah, cirit birit, kembung perut, seterusnya bintik bintik merah di lengan dan belakang badan, akhirnya ... kita kebumikan saja BN di Perak.

Dalam kepala BN pun berpikir .. macam ni punya ramai, macamana BN nak menang.

3 comments:

azringoblog said...

dah lah.bn sekarang dah nazak!!

A said...

Salam Wak,

berkesan sungguh taktik Wak. saya sendiri kelam kabut bila baca tajuk ni, ingatkan betul2 PR dah hilang sokongan.

legaa.. bila tengok gambar dan baca tulisan wak.

wak pandai bikin suspen.

Zubli Zainordin said...

Sebelum kebumi tu, kita kasi ler depa makan lodeh...tempe nye yang di peram sejak jaman dulu.

Say...1946.