Misi pelik UiTM di K. Terengganu

Ketika orang sibuk dengan tanah runtuh di Bukit Antarabangsa, Uitm dah hantar student diorang ke Terengganu. Di beritakan beberapa buah bas telah bertolak menuju ke sana dengan bantuan escort kereta peronda polis.

Sila rujuk lapuran Kopitiam Bang Nan.

Tak perasan, pada hari yang sama, aku turut melalui laluan yang sama di sebuah lapangan menempatkan bas bas UiTM, di seksyen 7, Shah Alam. Menurut berita dari dalam Uitm, pelajar pelajar di hantar ke sana untuk tujuan amal jariah membantu orang miskin. Tidak di ketahui berapa jumlah bas yang terlibat.

Aku pun tak berasa pelik kalau tiba tiba UiTM mempunyai misi membantu di Kuala Terengganu seiring dengan Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu. Dah selalu sangat cam ni.

Kalau korang masih ingat dengan berita 5,000 pelajar Uitm di Permatang Pauh berhimpunan ketika Pilihanraya di Sana ... KLIK SINI

Dan rujuk kisah lalu di Permatang Pauh
Tempat persembunyian hantu-hantu pilihanraya telah dikesan.UiTM
Seberang Jaya telah menjadi lokasi persembunyian hantu-hantu. Sila
perhatikan individu dan kenderaan yang keluar masuk - Rujukan SINI
Selepas citer ni di keluarkan, satu message di perolehi melalui shoutbox
Mat spot : pembetulan misi uitm yg depa dok kata pi terengganu tu tak betul yg dok polis eskot tu depa pi sukan asean unuversiti game kat bukit jalil depa semua tu atlit dan petugas jgn dok salah faham..sila sebarkan.
Betul atau tidak ... tak tau.. Tapi awas. Sebab dah selalu ke.

No comments: