Daftar online, sekadar penyedap hati

http://www.lazyenvironmentalist.com/pages/GreenInternetChild.JPG
Bila cerita tentang usaha lompat parti pemimpin UMNO ke Pakatan Rakyat yang semakin menjadi jadi sekarang, UMNO terpaksa meredakan kehangatan cerita tersebut dengan usaha mendaftar keahlian UMNO menerusi kaedah ONLINE. Cannnnggggihhhh !!!

Tindakan desperado UMNO ini di lihat sebagai usaha menyedapkan hati kalangan ahli ahli UMNO agar menyangka bahawa ramai yang masih suka dan ingin menyertai UMNO. Satu lagi usaha tipu ... wakakakakak !!!

Apa yang bakal mengejutkan kita satu hari nanti apabila ada pihak pihak tertentu yang bakal membuat laporan polis bahawa nama nama mereka di daftarkan menjadi ahli UMNO tanpa kerelaan. Korang tunggu je la ... wakakakak !!!

Ahli UMNO sejak bayi? Wakakakakak ..... tak pelik kan?

Apa apa pun ....
Sekarang ni dah tiba masa untuk kita jaga IC masing masing agar tak di cilok oleh pihak yang tidak bertanggung jawab. Toyol dah mula curi IC bukan curi duit lagi .. .wakakak !!!

Masih menjadi tandatanya ... bila agaknya UMNO akan lancarkan kaedah keluar UMNO secara online. Mudah kan ... tu pun kalau UMNO berani la.

Dengan kaedah itu, ADUN ADUN yang nak kuar parti tu tak payah lah serah borang pada Ketua Penearangan UMNO Negeri lagi. Wakakakakka !!!

1 comment:

ISA said...

Bro,

Aku dok kat planet marikh boleh daftar sebagai ahli umno ke???

Member aku kat alam barzakh pun boleh daftar jugak kan...

Fuyooo... tentu ramai ahli hantu online untuk PRU-13 nanti...