Projek kumpul Blogger Selangor

Nampaknya Bloggernetwork@Perak dah menampakkan kejayaan. Tahniah rakan rakan ... aman ABO, radenbanjar, mamamat, msk, syah .. dan lain lain nya.

Tapi di Selangor agak slow. Mungkin blogger kat Selangor ni ramai yang makan gaji. Ataupun ramai yang gemar jadi Batman dan Zorro, keluar kampung pakai topeng .... yeah yeahhhhhhhh !!! Amuk rock. Wakakaka !!!

Ahahhhh .... aku antaranya. Pakai topenggggggggg.!!!
Wakakak !!!

Tapi sekarang sudah nampak titik mula.
Ada kesungguhan beberapa blogger Selangor menuju ke arah yang sama. Berkumpul di bawah satu bumbung, melahirkan idea dan cuba memperbaiki diri serta kerajaan Pakatan Rakyat.

Kunjungi

Dan cuba rapatkan diri, berkenal mesra dan berikan penyertaan di dalam bentuk komen di dalam ruangan komen artikel mereka. Kalau yang masih gemar untuk bertopeng topengan ... berikan senarai nama blog anda pada mana mana blogger Selangor seperti Zubli, ISA, Mat Comot atau Perisik Rakyat untuk di senaraikan. Sebarang berita dan perkembangan, boleh di kongsi bersama. Kita berbicara di dalam alam maya. Huh ... macam bidadari.

Penyertaan bukan sahaja dari blogger politik, tapi apa jua blogger, termasuk blog pertanian, alam sekitar, cerita pasal kampung, pasal kereta ... oppppsssss bukan untuk '3gp melayu'.

Mai joint !!!
Mari perkukuhkan benteng !!!
Lagi ramai .... lagi gempak !!!!

Aku? masih dengan topengnya tapi dah joint !!! Wakakakak !!!

1 comment:

Jenama said...

wak macamana nak join tak jelas lerrr emmm siapa penghulu.. macamana nak join... http://firuz-786.blogspot.com