Terima kaseh kepada kerajaan BN? Wakakakakak

"Jadilah rakyat yang bersyukur ?" Wakakakakak
Korang kena bersyukur sebab dapat untung lebih.

Adoi mak oiii !!! jangan nak gelebong lebih lebih. Kang terjerat diri sendiri. Poster ni nak bagi rakyat sedar, kononnya kerajaan kita perihatin. Porrahhhh mamat.

Sendiri cari pasal ... sapa suruh?
Siapa suruh naikkan harga? Bukan orang tak tau ...

Bila minyak naik ... salahkan pasaran global
Bila minyak turun ... terima kaseh pada kerajaan.
Wakakakak ..... manyak canteekkkkk !!!!
Sendiri cari isu, sendiri la terima kaseh.

Minyak tu aku dan rakyat yang punya. Korang yang pandai pandai naikkan harga. Tak der pun tanya rakyat?

Kalau dah naikkan minyak, korang kena la turunkan. Kalau tak telinga bernanah di maki hamun rakyat. Tu pun tak tau ke?

Walakakakakkaa .... jap !! Aku nak terkentut .... pRRRrrrroooooottttt !!!!
imej tu aku cilok kat amkkotaraja

2 comments:

hafiz said...

HAHAH, aku ada nampak poster nie masa tengah koner maut kat bukit badak nie

SAUK304 said...

nak gelak aku baca,,, ternyatalah PENCACAI UMNO nie bodoh bodoh belaka !!!!