18 orang termasuk 2 MP di tahan di Brickfield



KUALA LUMPUR, Feb 28 — Kapar MP M. Manikavasagan and up to 18 others, who were at Brickfields district police headquarters to lodge reports on the deteriorating health condition of P. Uthayakumar, have been arrested.


brickfields uthayakumar hindraf 280209
Manikavasagam, who called The Malaysian Insider from the police lock-up, said the Federal Reserve Unit (FRU) also fired water cannons and tear gas to disperse a crowd which was estimated to be between 400 and 600 strong.

He said a 50-year-old man who suffered breathing difficulties had to be sent to hospital in an ambulance, during the incident at about 11am. - malaysianinsider

laporan dari malaysiakini
laporan dari sjsandteam

11 comments:

kluangman said...

Keling keling bodoh ni nak mandi free kot..

Mantot said...

bang,
bahasa jiwa bangsa..
tak baik panggil orang camtu

Anonymous said...

tu bahasa orang umno mantot.
bahasa orang tak sedar diri. tu sebab umno, mic dan mca tak sehaluan.
celakakan orang tak apa. tapi jangan celakakan umno. huh ! mengamuk sakan sampai macam orang tak ada akal.

kluangman said...

OK - sory - tutup kes ( seperti kes Karpal )

kluangman said...

Eleh komen - tapi nama tak ada - bacul.

kluangman said...

Ikut perangai Karpal, celakakan orang, lepas tu minta maaf - dia harap orang lain pekak macam dia.

kluangman said...

Aku orang PAS le - bukan UMNO - tapi tak lah jadi penjilat PKR - tak lah jadi boneka macam Nizar - kau ingat semua orang PAS sokong Pakatan ke - Hadi dah tawar Kerajaan Perpaduan kepada UMNO ..

Anonymous said...

nak promote blog ke?

Anonymous said...

bacul?
nko sapa? keluangman bin haji osman ke?

ahlipas said...

Salam wak,
kluangman orang PAS?
Apa komen orang PAS yang lain tengok perangai kluangman? TG Nik Aziz suruh benci bangsa India ke?
Masa PRU12 dulu orang India lah antara yang bawa bendera PAS.

hilux said...

wahai kawan2...jangan dilayan kluangman tu.ntah2 baru keluar dari hospital sakit jiwa..