97% Kata Sidang Tergempar DUN Perak adalah SAH


hari ni 97% penonton NTV7 setuju bahawa sidang tergempar DUN perak selasa ini adalah SAH ... rujuk sini

sebelum itu,
74% Mahu DUN Perak Dibubar
97% Setuju Tindakan Nizar
96% Menyatakan Kemelut Perak Bakal Jejaskan BN
dan semalam undian di saluran tv yang sama ...
80% Tidak Bersetuju Sidang Tergempar Rumitkan Keadaan
Apa citer ni? nampaknya semua penonton ntv7 memihak pada pembangkang.

Kesimpulannya .. ramai yang dah bertambah bijak untuk tolak BN .....
Patut la BN takut kalau ADUN Perak di bubarkan .. wakakakak !!!

Ishkkk ... apa takut lak .. kan UMNO ramai pendekar ... wakakaka !!!
Prrooooootttt ... !! Pooottt ... Pot ! ....ppppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut .

8 comments:

staffntv7 said...

agak agak ntv7 berani ke suruh penonton undi. "Setujukah anda kalau Najib jadi PM?"
ka ka ka ... mesti NTV7 kena bom.

Anonymous said...

Ini menggambarkan bahawa rakyat bukan lg spt katak bwh tempurung tapi tlh kluo dr kepompong. Dulu boleh la di tipu2. Ari nie sori. Bagi rakyat kat rumah awam liman kati,taman seri pagi, taman liman, kpg chuo,berala, bendang ujib, cheh,tiong, paya setunu,terap,kuala terap,dangla dan seangkatan dengannya bawak2 ler tgk ntv7 jgn dok tgk tv3 jer.

Parpu Kari said...

SAPA TGK NT7? FUCKATAN RIOT JE, KITA SEMUA TGK TV3 LAGI KELASS

APA PUNYA MENTALITI LA FUCKATAN RIOT NI

RAKYAT PERAK SANGAT SUKA DR ZAMBRY...NIZAR PENCACAI DAP JE....PPPIIRRAHHH

mangchikla said...

Sian Najib. sume die goreng tak laku

parpukorok said...

tv3 ada kelas?
kelas memasak?

Parpu bongok Kari said...

bukan kelas memasak ..kelaS BUAT CENDOL MAMAK..Heheheehheheh....muhahahahahahahahahahhahahahaha

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 said...

Untuk Parpu Kari..


TV3 ka, NTV7 ka, TV9 ka... semua tu datang dr bapak yg sama, Media Prima. Tak timbul TV3 lebih ada kelas dr NTV7 sb mereka tu adik beradik satu mak satu bapak.

Yang jelas, rakyat semakin berani menyatakan sokongan mereka kepada Pakatan Rakyat. Tengok la 7 Mac nanti, tobat gegak gempita KL. Tapi awas, provokator berada disekitar anda...

ISLAM UNTUK SEMUA, PAS UNTUK SEMUA.

ikhlas,
www.pemudakemehe1.blogspot.com

Tak Makan Saman said...

Parpu Kari,
Aku rasa lebih baik nko balik tido sje. Tak usah nak buat kemon bodoh. Kalau otak dah terikat dengan TV tiga suku, otak nko pun dah jadi tiga suku, kurang 25 sen.