Akhirnya hantu kopek lepaskan ADUN

Dalam BN bersorak kegembiraan, kini terbongkar semua rahsia. Kisah pemimpin menipu, kisah rasuah yang di dedahkan, kisah tawaran habuan berjuta juta dan yang paling menarik ... kisah kehilangan tanpa berita Adun Adun yang melompat parti.

Malam ni mungkin diorang gembira meraikan kemenangan.... Yammmmm Seeeenngggggg !!!
Wakakakak !!!

[Pengkhianat+Putrajaya.jpg]

Tapi sebelum ni, Jamaluddin kata dia sakit tulang belakang, Osman pula kata dia tidak sihat. Manakala mereka menghantar mangkok hayun mereka untuk menjadi wakil di sidang akhbar memberitahu alasan tipu mereka.

Lihat gambar di atas ... wakakaka !!! Ketawa terbarai barai .... !!!
Isteri nya pun tersengeh ... Wakakakak !!!
" Hmmm .... kaya lah aku ..."
" Bang aku nak rantai emas lilit leher, kaki, tangan, pinggang ... kalau boleh di tindik kat pusat"
Wakakakaka !!!

Aiiiikkkk !!! Najib pun ketawa sampai hilang mata ...

Tak sedar bahawa kehadiran mereka semua adalah bukti bahawa memang benar lah hantu kopek yang selama ini menculik Adun Adun ... Wakakakak !!

Kalau Adun di colek hantu kopek .... mungkinkah BALA pun di culik hantu yang sama?
Mungkin hantu kopek sudah syok sama Bala, sampai sekarang masih belum mahu di lepaskan ... Wakakakak !!!

Ketawa la lagi ... Wakakaka !!!

4 comments:

SangPencinta said...

wakakakaka.... la tu bini dia ke.... patut la dapat amoi kata sedekah...wakakakaka... pinggang dah elok mungkin kat Pekan ada amoi urut baik punyeeee kot? wakakakaka

al amin said...

Sejarah Melayu pernah merakamkan kisah yang amat sedih iaitu Kisah Raja Mendaliar .Sejarah adalah sebahagian dari diri sebagai bangsa, dia tidak boleh dipisahkan apalagi dilupakan. Melupakan sejarah - apalagi meninggalkan sejarah - sama ertinya dengan kehancuran sebuah bangsa." (Soekarno, 17 Ogos 1966).

Anonymous said...

Wakakak
Wak !

Diorang bangga jadi penipu?
Tengok kat gambar tu.
Hai dunia nak kiamat ke?

Wakakakak
Pinjam ketawa wak sikit.

Isa said...

Camna nak lepaskan Bala... kan nala... bala...kan nala...