Hantu kopek moden dah pandai culik ADUN

http://3.bp.blogspot.com/_AmhrDSWNe_g/SOz6-_sprbI/AAAAAAAAAo8/1e3GPvsgWxc/s320/churel.jpg
Pengertian ...
Hantu Kopek merujuk kepada sejenis makhluk halus dalam kepercayaan Melayu, kemungkinannya dari golongan jin/shaitan, yang suka menganggu manusia. Kononnya hantu kopek berbentuk seorang wanita yang tua yang suka menyorokkan kanak-kanak kecil yang suka bermain-main di luar rumah semasa waktu maghrib, dengan cara menyembunyikan mereka dengan kopek (buah dada) mereka.
Wakakak !!! ... Eeeeee ngeri !!!
Selamat datang ke alam mistik ....
Weee...e...uuuuu......a..aaa.....iiiii ...... !!!

7 comments:

Anonymous said...

Wak !
Tu hantu kopek putrajaya ke?

Wakakaka

Isa said...

Jangan biarkan hidup anda di selubungi misteri....

Wak story seket pasal hantu tuya pulak...Ha..ha..ha...

mozila said...

Perkhidmatan tipu professional

Tipu pilihanraya
Tipu alih kuasa
Tipu lompat parti
Tipu kena culik
Tipu songlap harta
Tipu undang undang

Semua bentuk tipu.
Kami la juara
Mahukan Perkhidmatan menipu?

Jumpa la UMNO
Juara penipu seantero dunia

lipur lintang said...

hantu ni biasa jogging kan wak?
kah kah kah kah
kah kah kah

Shitsurei shimashita said...

eee takutnya nengok, masa diaorg gelak2 tu, makhluk ni da kat belakang diaorg tu.

agaknya pa habuan berdarahh ia mo?

Anonymous said...

eh aku suke benor kopek, wak hang tak suke kopek ka? rugi hang tak suke kopek. aku suke kopek size 34DD...very nice! akakakaka

-garden

KING CAI said...

kopek kena besor lagi tu wak! Ghamai nak duduk celah tu!