Cukup!! Jangan derma lagi

perakexpress

Terima kasih semua. Terima kasih diatas sumbangan yang diberikan kepada Bloggers Network dan aku nak tutup akaun. Aku dapat tau, ada juga blog yang publish akaun lain, kononnya untuk Bloggers Network Malaysia.

So, aku nak jelaskan bahawa semua blog Bloggers Betwork Malaysia hanya menggunakan satu akaun sahaja seperti yang tertera dalam blog Perak Express. No akaun: 158097625245 Mohmad Afandi bin Ahmad. Sekiranya ada yang menderma kepada akaun lain, yang tu aku tak tau. dan tolong bagi tau aku, kalau ada blog lain yang kutip derma atas nama Bloggers Betwork Malaysia.

Sam Ahmad akan bagi tau jumlah yang dikutip dan publish kat sidebar, dan nombor akaun bank akan dipadamkan dari side bar. minta semua member-member tolong keluarkan pengumuman kutipan derma tersebut dari blog masing-masing.

Terima kasih.

note: Jumlah bersih kutipan dana untuk bloggers- RM1130.00

No comments: