Hee Yit Foong di halau keluar



Star
JELAPANG assemblyman Hee Yit Foong who quit DAP to become an independent assemblyman “friendly” to Barisan Nasional has been told to vacate a rented shoplot which she used as her service centre in the constituency, reported Sin Chew Daily.
The shopowner, known only as Mani, said he was afraid residents would vent their frustration by damaging the premises due to Hee’s defection from the DAP.
Mani, who operates a barber shop, shared half the premises with Hee.
He was quoted as saying: “Hee, please remove the signboards and all your belongings. I do not want to rent you the premises any more.
“Lately, many residents have come to me asking about her whereabouts. I feel irritated. That’s one of the reasons I decided not to rent her the premises anymore,” he said. [read more]
Wakakakak !! Aku suka sangat kalau berita berita macam ni selalu keluar. Bukan aku siarkan, tapi STAR yang laporkan.
Di harap berita cam ni, boleh mengurangkan spesis katak yang sanggup jadi kaya cepat lompat ke parti BN.
YB kat Selangor dan Kedah yang dikatakan mahu lompat parti .. pandang pandang lah berita cam ni. Mata sedang melihat, jasa mu di kenang, tau kasut terbang?
Allahualam ... ! Wakakakak !!!

6 comments:

Budak Parlimen BAGAN DAT0H said...

2 r,degil lg,nk gak l0mpat...
igat bez ker l0mpat..
sedar r kal0 da 0KU..
x leh l0mpat...
kang x psl2 l0mpat plak ade yg terbang kang,kasut yg terbang dimuka..
hak3

Anonymous said...

Dengar cerita sorang kawan yang tinggal di Jelapang menyatakan bahawa orang-pasar tak mau jual apa-apa pun pada maknya.Bila maknya datang nak beli sayur,ikan kena halau.Dan dengar cerita adiknya nak beli nasi ayam orang kedai tu jual nasi ayam dengan harga RM1500.00 sebungkus. Sebabnya kakaknya dah dapat RM10 juta. kesian kalau betoi berlaku,tapi bagus menungkukkan orang cina bersatu dengan pkr.

kluangman said...

Begitu hebat buruknya perilaku puak pembangkang menggunakan ugutan dan pulauan ke atas seseorang yang kini tidak sehaluan - nyata tindakan Hee keluar DAP berketepatan daripada bersepakatan dengan perangai mereka yang tidak senonoh.

Hinggakan cerita karut pun jadi cerita benar. Hebat betul rakyat Perak sokong pembangkang - lebih sudu dari kuah si pembawa cerita. Agaknya sebulan lagi matilah Hee tu kebuluran kerana semua peniaga tidak mahu menjual apa apa pun kepada keluarganya.

Wei..makan nasi lemak KFC lagi sedap le !!!!

Tok Bebayang Acheh Dan Cucunya ZiZi said...

Bagaimana kalau duit manyak. Tapi nak masuk toilet bayau 3 sposen tak bleh?

acams?

Anonymous said...

aku pun kalau puak puak umno dtg kat kawasan opis aku pun aku tak layan..dasar makan suap

Anonymous said...

Undilah PACAK (Parti Cap Katak)