Wanita ini tidur atau bogel?

http://weblogs.sun-sentinel.com/features/health/theskinny/blog/sleeping.jpg
Soalan cepu mas .. wanita ini tidur atau bogel?

Wakakakak !!! Media tipu rakyat lagi.
Tajuknya gempak .... "Gambar YB bogel" ...
Rupa-rupanya tajuk tu dibuat untuk rakyat bukak mata.

Tajuk sensasi begini untuk tanam dalam otak bahawa Elizabeth tidak layak jadi YB. Kononnya masalah moral. Bukti masih tiada, tapi dok canang bagitau pada semua.

Tajuk kategori fitnah ni biasak la .. kalau media BN buat fitnah .. Kira ok la. Kalau blog pro PR ... woooo fitnah ... fitnah..... !!!

Rujuk lah pada imej yang ghairah di sebar oleh blog UMNO. Yang ada cuma gambar wanita tidur. Wakakak !!!

Lawaknya bila seorang doktor Gigi yang sudah gila nak jadi MB, mahukan 'wanita tidur' itu letak jawatan. Wakakakak !!! Tidur pun kena letak jawatan? Wakakakak !!!

Dulu pernah aku di kunjungi seorang kawan. Dia mendapat tawaran dari seorang YB UMNO untuk jadi blogger. Upahnya riban riban. Tapi sampai sekarang wak tak boleh lupa bila di tanya "Apa isu nak buat?"

Dia pening kepala sebab bukan senang nak buat isu untuk hentam PR, kecuali fitnah. WAkakakak !!!
Apa Agong kata? .. fitnah bahaya.

Tapi UMNO buat buat tak tau sebab undang undang bapak diorang yang punya.
Aku dah geli dengan politik UMNO.

4 comments:

Permatang said...

hanya orang2 bangang je yang tak membezakan. new artikel pasal elli www.permatang.blogspot.com

zam88 said...

kenapa yang buruk semuanya kat umno dan bn dan semua yang baik kat pakatan rakyat.mulia sangat ke pr tu?.pr tu lebih teruk,jijik dan hina daripada iblis,syaitan,yakjuj dan makjuj.

Anonymous said...

yang amek gmbar > suspek boipren dia <... >org PKR gak< ...ape kne mngena ngn UMNO n BN??? cube la bepekiran waras..asek sebut fitnah je..ape y ko sokong sgt PKR tu entah..ko dpt kesenangan Melayu skrg..PR ke y pertahankan..sape y nk saman sultan bangsa ko?? Sape y nk bukak koata nonbumi ke uitm?? pk la dgn akal..syg skit kt anak bangsa..ko da besar..lain..bapak ko kaya..bole taja ko blaja..anak bangsa ko y miskin tu?? mmg Bn ade y xbtul..tp atleast hak kite dpertahankan..selama ni pun..sapa y suke buat demontrasi ganas2?? PR juuugakk..melihat dgn mata dan akal..bukan nafsu..jgn stiap kesalahan ko tuju kt org lain..ko je nk btul..jgn smpi ko da xd ppe lg kt malaysia ni baru ko nk sedar diri..

mozilla said...

untuk anony kat atas ni,

jawapan,
1, ...ape kne mngena ngn UMNO n BN??? cube la bepekiran waras..asek sebut fitnah je
- jamal ngan osman pun orang pkr, eli pun orang pkr .. yang ambik gambar tu pun orang pkr. tapi siapa di sebalik semua tu? Siap serah pada malay mail.


2, sape y nk saman sultan bangsa ko??
Sultan yang nak kena saman tu bukan sultan aku, aku orang melaka, tak der sultan. ka ka ka.

3. Sape y nk bukak koata nonbumi ke uitm??
Uitm memang dah bukak kepada bangsa asing, dari dulu lagi bro. nko tak caya gi la ke sekysen 17, shah alam. hostel untuk bangsa asing, dan kau tengok, cina india semua ada kat sana. apa nko citer, pergi check sekarang ! ka ka ka !

4. bapak ko kaya..bole taja ko blaja..anak bangsa ko y miskin tu??
yohoo bro .. nko gi ke seksyen 17, ramai yang kaya dapat biasiswa. siapa diorang tu. pegi check sekarang. anak miskin ke anak orang kaya?

5. mmg Bn ade y xbtul..tp atleast hak kite dpertahankan .. '
hak sape? hak sapa di pertahankan. apa jadi pada bangsa melayu sekarang? kalau di pertahankan mesti orang melayu tak miskin macam sekarang. Orang Melayu bangsa yang paling miskin tau ... bukan lagi india bro. hebat sangat ke UMNO dah buat sampai nko ingat jasa UMNO tu boleh buat UMNO senang. Tengok keliling la.

6. sapa y suke buat demontrasi ganas2??
sapa yang ganas? sapa provok. diorang tak ganas kalau di berikan kebenaran. kalau provok demonstrate jadi marah. kalau isu baling baling benda tu, siapap diorang? nko pasti ke diorang tu orang PR atau SB SB? apa tanda dan pengenalan?

7.jgn smpi ko da xd ppe lg kt malaysia ni baru ko nk sedar diri..
wooo .. sekarang pun dah tak der apa apa. pandang orang miskin keliling jangan berlegar dalam golongan kaya je. Ada mata tengok, ada telinga dengar. sekarang ni sapa yang monopoli ekonomi? bangsa apa? kalau UMNO selama ni betul betul berjuang untuk melayu kenapa boleh jadi cam ni?

hello bro .. jangan citer pasal bangsa melayu la. meluat aku. bangsa melayu tak der jaminan masuk syurga la. dunia ni untuk semua orang, jangan ingat dunia ni untuk melayu je.

pikir cara islam la.