Hillside projects to go on - Mohd Zin

PETALING JAYA: Despite the controversies involving hillside development, there will be no blanket ban on such projects.

Works Minister Datuk Seri Mohd Zin Mohamed, who disclosed this, said this was because the country’s population was increasing and land was needed for development. [read more]
Wakakak !! Angat angat tahi khinzir .. wakakak !!
Aik ... cuba tengok bawah meja tu ...
Kertas ke duit tu .. wakakakka !!!

1 comment:

tok iskandar said...

Tok ambik ni daripada blog muslimeen united,
Resolusi empat perkara yang dikemukakan oleh Umno Selangor kepada Perhimpunan Agong Umno (1991):

Pertama- Menubuhkan satu jawatankuasa untuk menyiasat dan menyenaraikan semua harta, tanah dan projek yang telah diluluskan kepada raja secara langsung atau tidak melalui ‘Kapitan Cina’.

Kedua- Meminta Presiden Umno supaya bertindak tegas atau memecat mana-mana ahli exco atau wakil rakyat yang hipokrit dan bermuka-muka – yang terlibat menghasut raja-raja untuk kepentingan diri sendiri.

Ketiga-Meminda perlembagaan supaya kuasa mutlak melantik Menteri Besar, ahli mesyuarat kerajaan negeri, setiausaha kerajaan, penasihat undang-undang dan pegawai kewangan negeri adalah dalam bidang kuasa pucuk pimpinan parti yang memerintah.

Keempat-Supaya Perhimpunan Agong Umno memberi mandat penuh kepada Dato’ Sri Dr Mahathir dalam menghadapi dan mengetuai isu raja-raja ini secara umumnya samada menerusi pindaan perlembagaan dan segala langkah yang perlu.

Sultan Selangor cuba baca balik resolusi ini,boleh mendatangkan kemurkaan dan UMNO akan dicop penderhaka