Jamaluddin sakit belakang pulak ......

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/11_03/BackPainDM2011_468x757.jpg[...] Jamaluddin spoke to The Malaysian Insider by phone after he failed to attend a press conference in Pan Pacific Hotel near the Kuala Lumpur International Airport (KLIA) which was scheduled for 4pm.

He said he could not make it because he was having back problems and was seeking treatment in Pahang.

Jamaluddin denied being offered any inducement to cross over to Barisan National (BN) and claimed that he was still loyal to PKR.

“I have not met anybody.” he said.

However he admitted that he had yet to communicate his intention to opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim or Perak Menteri Besar Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin. [read more]
Komen Tok Iskandar,
Apasal kedua Exco PKR Perak tak hadir sewaktu press conference petang tadi.Ketar lutut kot pasal pakej MC korang sudah jadi bahan lawak antarabangsa.Tok ingat doktor yang bagi MC kat korang tupun dah hilang macam Bala jugak demi untuk menghilangkan kemaluannya dan menutup kebodohan Najib yang ketika ini berkira-kira untuk memecat penasihat politiknya.

Kalau idea menculik kedua Exco PKR Perak ini datang daripada strategi licik Tun Dr Mahathir,nampak gayanya masa Tun untuk pencen daripada dunia politik tanahair telah tiba.Biasalah..dalam bijak-bijakpun ada bodohnya.

Elok jugalah kedua Exco PKR ini buat report polis.Bolehlah usaha mencari doktor yang memberikan MC kepada mereka ini dimulakan.Seperti kata Anwar,najib ni ada kepakaran menghilangkan orang......Altantuya,Bala,2 Exco PKR dan doktornya.

Kredibiliti Najib sebagai bakal PM mula diragui rakyat Malaysia.Dari kedai kopi,lobi parlimen hinggalah ke persidangan PBB,Najib akan menjadi bahan jenaka dan bolehlah disifatkan sebagai badut politik.

Seminggu dua ni,Pak Lah dan Khairi akan gelak sakan dannajib aka menyorok dalam gebar belakang Rosmah.

Itu baru citer MC.......ramai yang tertanya-tanya mengapa Najib tak kidnap kedua-dua Exco PKR ini dan bawa terus ke Taiwan.Barulah lengkap pakej percutian lawatan sambil belajar dengan pakej MC yang korang ambil.

Kambingpun kalau boleh baca paper,sah gelak besar baca citer korang.sekarang apa juga alasan yang korang jawab akan menyerlahkan lagi kebodohan korang.

Jika korang nak dedahkan kebodohan korang di mahkamah,dipersilakan agar generasi akan datang dapat mengetahui kebodohan korang yang bukan sahaja akan dibukukan tetapi dipasarkan ke luar negara.

Yang bodoh akan menjadi mangsa si cerdik tapi dalam kes ini ada 3 stooges......najib dan kedua-dua exco PKR.

Komen Radenjowo
Hoiii !!! .... nak collect balance ke? Wakakakak

5 comments:

Dr. Abdul Wahab Arbain said...

Salam PakRaden,
Jahil apa namanya tu? Jahil murakkab ke?

Mike said...

Yes Pak, you may go missing too but i respect your guts.

Anonymous said...

Ditanya mengapa Osman tidak hadir sendiri dalam sidang akhbar tersebut, Puzi berkata, Osman pergi ke hospital kerana "demam, tidak berapa sihat dan batuk-batuk". - mkini

Jamal sakit, Osman pun sakit

radenjowo said...

Salam Dr,

Jahil Basit ok sikit.
Tapi kalau jahil Murakkab susah la nampaknya. Kena 2 cara pemulihan, pembersihan dan pengajian semula.

ADoi !!! Letih. Wakakak !!!

mangchikla said...

Hmmm...interesting find my dear, al fadhil, Watson jowo..

Maksud jahil murakkab: Orang tersebut mempunyai sedikit ilmu yang diyakininya dengan bersungguh-sungguh sedangkan ilmu itu salah. Oleh yang demikian, dia tidak menyangka pula dirinya masih jahil. Dengan ilmu yang sedikit itulah yang menyebabkannya berkeyakinan dengan jazam atau tetap lagi bersungguh-sungguh, sehingga boleh membawanya kepada sesuatu tindakan yang dilakukannya berdasarkan keyakinannya itu. Akan tetapi apa yang diyakininya itu, dan diikuti dengan apa yang dilakukannya itu, tidak menepati atau muwafaqat dengan hal atau perkara yang sebenar. Inilah jenis orang yang kita katakan "jahil tetapi tidak mengetahui dirinya jahil".

Jahil basith:
artinya orang yang bodoh tetapi menyadari atas kebodohannya, dan
orang yang seperti ini perlu untuk diberi petunjuk.

Golak sakan den, surang sakik penggang, yang bokeh ashkar domam, batuk batuk akakakakaka teingek hacks lak