Lepas Bala ..... Fauzi Muda?

perak pkr pc fauzi muda pc statutory declaration 010209 02

Eeee..... aku cukup fobia dengan 'Pengakuan Bersumpah' ni. Tambah tambah di kaitkan dengan nama yang tu tu tu tu ......

Kalau dulu Bala, tak lama lagi Fauzi Muda. klik sin. Kerana tu rumah kena pagar. Kalau tak der duit nak buat pagar batu .. kena buat cara mistik.

Kalau tak tau, wak boleh ajar .....nama ilmu ni, Mentera Semerah Lada.
Di ajar masa wak menuntut di gunung Semanggol

Bahan bahan ramuan yang diperlukan,
1 camca minyak masak
2 ketul halia jantan
Air 7 kolah masjid
Kemenyan satu paket
Limat purut 3 biji
Garam kasar 3 kilo
Caranya,
Mula mula Kangkang ke kanan, Kangkang ke kiri
Angguk kanan sekali, angguk kiri 3 kali, kanan sekali lagi.
Tangan di kibas kibaskan di bontot. (Macam nak buang angin kentut)

Buat lepas maghrib, Ketika bulan mengambang. Kalau bulan tidak mengambang, korang buat buat lah macam bulan tu mengambang.
Bacaan Mentera nya
Phuh !!!
Pagar kiri, pagar kanan
Orang Gemuk pendek pendek
Bik Mama, Bik Mimi
Mulut merah jambu jambu
Jambu susu, jambu batu
Pakalolo, pakalala
Siput sedut, siput babi
Pagar kanan, pagar kiri
Orang datang, cabut lari
Selepas mentera di baca, ludah kanan, ludah kiri
Cabut bulu kening 3 helai
Calitkan sikit dengan air ludah
Kemudian baca doa " Oiii hantu, jangan ikut aku"
Campak bulu kening itu di celah ibu jari kaki kanan.

Selepas tu, korang boleh tidur lena.
Kalau masih lagi di ganggu dan kemungkinan di culik,
Aku tak boleh nak tolong,
Dah nak jadi macam tu, apa aku boleh buat.
Atau korang gi tanya Mountdweller ... dia lebih pandai.

Apa? bahan Ramuan tadi tu? .... tu kalau nak guna pun boleh, tak guna pun boleh.

4 comments:

mountdweller said...

Wak,

Pagar batu lagi kukuh. Pagar angin nanti semut pun tak lari.

Tapi kalau ghaib macam Hang Tuah, ok gak!

mozilla said...

Wak tu jampi nak pihak janda !
ka ka ka ka ka

Anonymous said...

Wak... tu jampi nk mintak bini sain surat nikah 1 lg... hak2.!!!!!

mangchikla said...

Eiii jgn cakap tulis aaaaa... , muakakakakakakka