Kenapa UMNO marah pada Karpal?

Gempar ... gempar ... !!
UMNO sudah marah sehingga ada mangkok mangkok yang menanti Karpal di Parlimen hari ni.
Lagi gempar kenapa pihak keselamatan membenarkan samseng haprak tu berada di dalam kawasan parlimen.

Aku tak memihak pada mana mana, tapi kita baca apa yang di katakan oleh Karpal Singh tu ..

“Saya nak tahu di mana Pemuda Umno celaka ini dapat dua peluru yang dihantarkan kepada saya,” katanya ketika sesi perbahasan, semalam.
[read more]
Karpal bukan tujukan kepada semua UMNO, dia cuma celakakan pada Pemuda UMNO yang dapatkan dua peluru tu .. jadi kepada pemuda UMNO yang tak terbabit, apesal nak marah? Wakakaka !!!

Syok nyeeeeee !!!

7 comments:

Anonymous said...

seorang singh yang cacat anggota boleh bikin seluruh UMNO bengang. Lawaknya.

Anonymous said...

Esok kalau pemuda DAP, PKR dan PAS kepong Najib macam mana.
Jangan lah cari gaduh dan jangan ingat kta sahaja bolih jadi samsing atau gangsters.
Don't push people to the wall.....
Ingat lah kan Karpal Singh tu orang tua dan dia pun ada anak jantan ...ingat ingat lah pemuda UMNO.

akira8047 said...

LAWAK....LAWAKKKKKK.....
pemuda Ameno macam badut sarkas....
OKU macam karpal pun diorang nak hentam......

gendang said...

undang undang umno punya tu sebab diorang berani buat apa saja. karpal baru acah sikit, jadi samseng pun di benarkan.

nak buat laporan polis pun sia sia.
kalau pemuda pas tahan pemimpin UMNO, satu malaysia buat laporan polis.

ngang !
memang double standard

Anonymous said...

bukan aper saje nak tunjuk terror depan rakyat malaysia...manatau dpt 10juta...xyah keje....jgn buat lawak buduh la ...dh mmg celaka nk wat camner....pdn mukako

:: said...

khairy ckp tunjukkan bukti kalau pemuda keris yg bagi peluru tu...

kahkahkah

wey khairy... takde sapa nk mengaku lah... kalau sapa yg berak tgh jalan... spa nk mengaku bodoh!

alahai dungunyer otak pemuda keris ni!

mountdweller said...

saudara tahu kenapa samseng cendol boleh ada di parlimen?

Sebab UMNO/BN adalah pembela/pemelihara segala spesis. Spesis pembunuh, spesis pembuli, spesis perasuah, spesis pembodek, spesis penyangak, spesis perogol, spesis pencabul, spesis penghisap darah, pendek kata semuanya ada....