Khir Toyo di tahan atau tumpang kencing?

Wak terpaksa turun gunung kejap sebab ada hantu kopek dah bagi tau yang sukat sakat wak dah di tahan polis masa demo kat rumah Karpal Singh. Wak punya la marah ...

"Heyyy sapa tangkap sedara aku tu hah !?"

"Hello wak ... yang kena tangkap tu jawa yang makan tempe sampai muka licin !"

"Oh ye ke .. kalau gitu tak per la. Korang nak tangkap ke, nak bogelkan ke .. lantak la korang."

Di sebabkan di atas gunung ni tak boleh ketawa, jadi wak terpaksa turun gunung. Maklumlah .. bila wak ketawa takut sampai terkentut. Kalau terkentut masa BETAPA nanti kena tampar dek JIN.

Bila jejak aje di kaki gunung Semanggol wak pun ketawa !!! .. wakakakakakak !!! Proooooottt .... pot .. pot....pwetttt ........ put .. put.. put.

Apa la Jawa Sungai Besar tu buat kat Penang? Nak demo ... kena tangkap. Kena tangkap tapi tak lama. Orang lain sampai 14 hari, tapi Khir Toyo di tangkap tak sampai sejam. Wakakak !!!

Hello wak eee ... dah tak der cara nak menang Pemilihan UMNO ke? Wakakakak !!
Kalau nak tumpang kencing, kat petrol pump pun boleh kencing. Wakakakak !!!

Ehhh .. cukup la tu .. wak terpaksa naik gunung semula.
Wakakakak !!! Salam ... !

1 comment:

Tok Bebayang Acheh Dan Cucunya ZiZi said...

Rindu Lah Wak...

Mai ler turun balik, lama tak dengo kentut ketempean kor tu...

Dak gigi Sunge Sor tuh, bagi sort cors Lah, cam mer mangan tempe, semar tilem, muka jadek puchich...