Perkauman UMNO


Aku tak tau nak komen apa ... geli !!!
<--- di sebelah kiri ini aku senaraikan Blog blog UMNO. Kalau rajin gi jengok dan tengok penggunaan bahasa yang mereka guna. Bandingkan dengan blog blog pro PR.

8 comments:

Anonymous said...

Siap berdemo depan balai polis. Memang UMNO Raja kepada segala raja.
Perkauman, hasut mainan depa. Tapi tak der siapa yang berani halang.
Semuanya buat bodoh.

Anonymous said...

depan balai ke tu?....kesian umno...sanggup pulak nak bagi kat DS Nizar kasut kulit babi...agaknya umno memang sinonim atau suka sangat2 kat babi...patutlah perangai macam babi...menyondol-nyondol!.baca qunut nazilah wak, puak2 umno pun dok amin!

Edliedieha said...

abih tu yang ramai2 kat depan balai ni wat hape????...basuh kain ke???.....

Anonymous said...

ini la beza demontrasi PR n Umno..
umno demo dpn balai polis..nk tunjuk kt polis n media je..berhimpun lak 15minit je..pas ambik gmbar..trus dpt nasi bungkus..dpt smpul duit..pastu balik kira duit...poster2 lak melambangkan org umno ni mmg xubah mcm b*b*..hukhuk...

Anonymous said...

ah..sume macam taik!!! baek pas, keadilan or umno...

mozilla said...

kuat betul kuasa duit. Makcik makcik pun ikut. nak jalan gi penang la katakan.

kluangman said...

Puak UMNO ni kan ikut perangai Pakatan - demonstrasi jalanan ciptaan Anwar.

Takkan buat buat tak faham kot...

ketambatu said...

Kluangman,
bezanya Puak UMNO dan PR adalah demo UMNO selalunya halal. Walaupun penuh hasut dan perkauman.

Tak gitu?