Rakyat Perak di suruh terima Kerajaan BN

Kaedah rampas kuasa kerajaan BN di Perak sungguh memalukan. Bila kita lihat sikap beberapa pemimpin yang lompat parti, bagaikan kita berada di zaman dulu. Malah, mereka yang menipu rakyat kelihatan tersenyum bangga seolah olah cara mereka itu di sanjungi.

Menurut berita lagi, Yee Fong (ADun Jelatang) yang melompat dari DAP kepada Bebas, kerana tidak mendapat layanan kerajaan negeri dan tidak mendapat kenderaan CAMRY sungguh mengecewakan. Ini kah ADUN yang korang pilih dulu?

Anda tentu sesal dan sekarang, rakyat Perak di paksa untuk terima kerajaan baru akibat hak pilihanraya di nafikan.

Baca sidang akhbar pemimpin Pakatan rakyat yang baru saja berakhir di Perak

Klik sini

Tadi sudah di beritahu oleh laporan Malaysiakini bahawa kerajaan Pakataan Rakyat di KEDAH sedang cuba untuk di jatuhkan bermula hari ini. Laporan lain pula, Kerajaan Negeri Selangor akan cuba di jatuhkan bermula pada bulan April. Sila berikan butiran sekiranya anda tahu.

Aku tak bimbang dengan ADUN ADUN PAS ... tapi yang di bimbangi adalah ADUN ADUN PKR dan DAP yang mudah kelabu mata bila di sogokkan dengan wang dan kebendaan.

3 comments:

Anonymous said...

kecewa dengan sultan kerana gagal mendengar suara rakyat....

Anonymous said...

Saya debagai penyokong PAS berpendapat supaya dinuat semula kajian hubungan kita dengan PKR dan DAP. Mereka ini banyak menyusahkan dan membantutkan usaha kita untuk menjadikan Islam dimertabatkan. DAP tak habis-habis tamak dengan sifat cinanya yang melampau. PKR pula terdiri drp ahli tangkap muat yang jahil agama dan mudah dibeli sama perangai dengan UMNO.

Kita tumpukan kepada PRU akan datang biarlah kita dapat 2 atau 3 negeri tapi dapat memertabatkan Islam dan jelas perjuangan kita.

Ada hikmahnya apa yang berlaku ini. Cina Kapir tak dapat takluk Perak dan jadikan Second Singapore.
Hindu Hindraf tak boleh perjuangkan empayar mereka disini. Sebab nampak nizar ni sentiasa diapit oleh cina-cina malaon. Eloklah dapat kat melayu malaon.


Renungkan...Rasulullah pun dikhianati oleh Yahudi dan munafik. Jadi perlu ambil perhatian/ Akan datang takyah layan puak PKR (Parti Kelentong Rakyat+ dan DAP(Ex Komunis ) ni...BiR KITA dapat Kelantan, Terengganu, Kedah dan Perli pastu minta pusat untuk jalankan undang-undang Islam macam Aceh indonesia benarkan dijalankan syariat Islam.

Saya tengok berhempas pulas Nizar pegi mengadap Sultan, komunis 2 ekor tu rilek aje..kalau menanh dia orang himpit Nizar untuk jayakan projek dia orang. Kalau macamni biar dapat kat UMNO. Nanti PRU nanti kita tukarkan semua jerusi UMNO jadi PAS..PKR masatu dah mampos macam Semangat 46.

Puteri Panas said...

Biarlah orang melayu yang perintah Perak...buat apa nak kasi kat si mata sepet. Nizar tu boneka aje. DSAI nak bising pun kenapa...PKR hanya ada 5 kerusi di Perak, Pas 6 kerusi...selebihnya cina mata sepet. Biar tentu kasi kat BN sekurang-kurangnya UMNo ada 27 kerusi...nanti lagi banyak tanah melayu yang di kasi pada bangsa lain..nauzzubillah! DAULAT TUANKU...HIDUP PERAK!