UMNO cerita tentang professional?

Aku seleweng ... satu artikel dari blog umno untuk korang,

Inikah pemimpin yang perlu dihormati? Di mana letaknya sikap profesional singh nih? Adakah dengan mencerca Pemuda UMNO dapat membawa perubahan yang baik? Ataupun ianya sekadar mencerminkan ke-tidak-senonoh-an pihak pembangkang? Apa pun jua, barisan kepimpinan pihak pembangkang semakin hari semakin bercelaru. Agak-agaknya macam mana lah jikalau mereka ini mentadbir negara. Tentu huru hara dibuatnya. [read more]


wow ! umno komen pasal sikap tak professional karpal?
Wakakakka !!!
adussss ... nkorang komen la ... aku dah geli .

5 comments:

Anonymous said...

hoho. umno professional ke?
hantar samseng ke parlimen tu professional...

noname said...

Jangan lawan UMNO nanti derhaka pada raja dan negara. Wakakak!....

Anonymous said...

lawan dengan OKU dikatakan profesional..kahkahkah..
pertahan melayu..kahkahkah
habis tanah rizab melayu byk tergadai bagi kat sapa..

FUTURE ENGINEER.
UiTM SHAH ALAM

Asrol Budi said...

umno nie cakap jer lebih,,...

Anonymous said...

Dah habislah UMNO nih. Pemuda Umno dan Pekeda sedang bermaharajalela. Penasihat UMNO Tengku Amat Rithaudeen minta bubar Putera, Puteri, Pemuda UMNO dibubarkan, haram seorang pun nak dengar. UMNO the swelling ground of gangsterism...ini dah lama orang tahu.