UMNO dari DERHAKA, cuba jadi LAKSAMANA

ipohumno-protest-009
Apa lagi yang UMNO nak tipu? Semua orang dah tahu. Kalau UMNO mahu tipu, UMNO kena buat kerja dalam kelambu. Uhh .. ahhh .. uhhh ... ahhh ... esoknya UMNO bagi tau orang kampung yang dia wirid sepanjang malam.

Isu lawan Raja dan Sultan kat malaysia ni tiada siapa yang mampu juarai kecuali UMNO. Anugerah tu dah lama di tabal kan kepada UMNO yang menjadi parti dalang sepanjang tahun. Buktinya tersiar di media tahun 1992 dan 1993 kerana hasrat UMNO untuk ajak rakyat bersama derhaka pada Sultan. Mahathir masih hidup lagi kalau korang nak tanya. Kalau UMNO ragu ragu .. gi la jumpa bekas Presiden UMNO dan bekas Perdana menteri tu.

Kalau Mahathir memberikan sebarang komen terhadap DS Nizar ... maka hukumnya, komen dia di campakkan sahaja ke dalam tong sampah.

Untuk 1,000 UMNO yang baru tengok dunia tu.
opsss kita baca komen anil ....
Utusan reporting that 5,000 turned up at the Umno protest at the padang yesterday.

But police officers there told me 1,000 or 2,000. My own estimate was just over a thousand.
Wak nak pesan, baca baca la sejarah. Dah jadi usul Pak Lah untuk ajar anak sekolah subjek sejarah dari darjah 1. Mungkin korang tak tahu sejarah sebab subjek tu tak der masa korang sekolah rendah.

Kalau tujuan UMNO mahu ajak rakyat Perak membantah DS Nizar dan tuduh beliau menderhaka, Baik lupa kan saja hasrat itu. Sebab rakyat Perak yang matang untuk bezakan antara tipu dan benar, salah dan silap.

Ada pemberi komen dari puak puak UMNO yang tak reti bahasa di dalam blog ni yang tak mahu wak berceloteh panjang. Maka dengan ini wak hentikan artikel ini dengan Ucapan ... Syabas kepada UMNO kerna ingin mencuba untuk menipu rakyat. Cuba lah lagi lain kali.

UMNO jangan lah nak berangan untuk jadi Laksamana, kerana di dahi dah tertulis UMNO itu penderhaka, pengkhianat dan penipu. Wakakakak !!! Proooot... tot..... tot .... pweeeettt .... !!!

No comments: