Wajah UMNO di dalam PKR

Lihat kan baik baik wajah mereka ....
Ntah esok atau lusa ... diorang ni bakal keluar PKR.

4 comments:

Shitsurei shimashita said...

Kalo koje 3 hari tak dtg turut2 dah kena buang. Ini org tepon tak jawab. Udohle yob, org dah tak caya kat kome lagi.

tok ggawo said...

salam !

korang nampak tak tanda kat dahi antu dua ekor tu ?

AKU RASUAH ! nampak ?

kalau korang tak nampak , sah korang............

Isa said...

eehhh...nampak..nampak... Wak Raden hang nampak tak yang tok ggawo nampak...?

Yang pasti... dua ekor ni... kemaluan tak terhingga, mana nak letak muka beb.....

Anonymous said...

orang perak patut lempar telur busuk atas muka depa ... menghabiskan boreh ajo ...