Warga Perak berkumpul depan rumah MB

KUALA LUMPUR, 5 Feb (Hrkh) - Warga Perak yang telah memberikan mandat mereka kepada Pakatan Rakyat untuk menubuhkan kerajaan pada pilihan raya umum ke-12 lalu kini dikatakan sedang berkumpul di hadapan kediaman rasmi Menteri Besar bagi menyatakan sokongan mereka terhadap kerajaan Pakatan Rakyat.

Jalan menuju ke kediaman tersebut juga dikatakan mula sesak sejak tengah hari tadi.

Malam ini warga Perak akan berkumpul di Stadium Ipoh bagi melakukan solat hajat dan bermunajat bagi menyelamatkan kerajaan Pakatan Rakyat.

1 comment:

Anonymous said...

Saya debagai penyokong PAS berpendapat supaya dinuat semula kajian hubungan kita dengan PKR dan DAP. Mereka ini banyak menyusahkan dan membantutkan usaha kita untuk menjadikan Islam dimertabatkan. DAP tak habis-habis tamak dengan sifat cinanya yang melampau. PKR pula terdiri drp ahli tangkap muat yang jahil agama dan mudah dibeli sama perangai dengan UMNO.

Kita tumpukan kepada PRU akan datang biarlah kita dapat 2 atau 3 negeri tapi dapat memertabatkan Islam dan jelas perjuangan kita.

Ada hikmahnya apa yang berlaku ini. Cina Kapir tak dapat takluk Perak dan jadikan Second Singapore.
Hindu Hindraf tak boleh perjuangkan empayar mereka disini. Sebab nampak nizar ni sentiasa diapit oleh cina-cina malaon. Eloklah dapat kat melayu malaon.


Renungkan...Rasulullah pun dikhianati oleh Yahudi dan munafik. Jadi perlu ambil perhatian/ Akan datang takyah layan puak PKR (Parti Kelentong Rakyat+ dan DAP(Ex Komunis ) ni...BiR KITA dapat Kelantan, Terengganu, Kedah dan Perli pastu minta pusat untuk jalankan undang-undang Islam macam Aceh indonesia benarkan dijalankan syariat Islam.

Saya tengok berhempas pulas Nizar pegi mengadap Sultan, komunis 2 ekor tu rilek aje..kalau menanh dia orang himpit Nizar untuk jayakan projek dia orang. Kalau macamni biar dapat kat UMNO. Nanti PRU nanti kita tukarkan semua jerusi UMNO jadi PAS..PKR masatu dah mampos macam Semangat 46.