YB tolong jangan tidur ... Wakakak !!!

http://www.thosefunnypictures.com/resize.php?file=pictures/6875/Funny_Pictures_6875.jpg
Selepas ni mungkin YB tak payah tidur. Jangan ada yang tidur ... Anda sedang di perhati. Pastikan tiada lobang di rumah, tiada kamera tersembunyi. Jangan bawak talipon bimbit masuk bilik YB. YB tidur kena kunci pintu. Wakakak !!!

Blogger UMNO yang tunggu masa dan di berikan peluang untuk dedahkan gambar gambar tu pun apa lagi ... Zasssshhhh !!! Sepantas kilat.

Diorang samakan Soi Lek dan Elizabeth ? Wakakak !!!
Soi Lek dah kawin beb ....
Wakakk !!!

BN ingat semua orang masih bodoh !!!

Sekarang ni dah ada blog UMNO di sini yang dah syok tunjuk aksi tidur YB.

Dalam ramai ramai pemimpin BN, Khir Toyo yang paling syok. Pemimpin BN lain senyap je.

Dalam kepalanya mungkin Elizabeth Wong letak jawatan, pilihanraya dan BN ada can menang? Ada can menangggg !!!??? Wakakakak !!!

Yang ambil gambar tak bersalah, yang diambil gambar pulak di suruh berhenti. Ada sapa sapa yang kenal jawa tu ..? Wakakakka ...

Dari Perak dan sekarang Selangor. Awas !! Ada BN yang gila kuasa sedang tunggu peluang.
Mula mula ... Teressa Kok dengan kes fitnah kes azan, Kes Fitnah Dr. Halimah Khalwat, Badrul dengan kes tangkap basah dan lompat parti, Khalid Yaakob kes beli tayar kereta .. Wakakak !!!
Semua tu dah tak jalan yob !!! BN dah panik ... !

Sekarang Elizabeth Wong dengan gambar tidur ... Woiii !!! Berapa banyak kes daaaaaa ?

Ada yang dah meraban .. .!
Maklumlah 8 tahun jadi MB... Sekarang tak der jawatan lagi.

Ada YB dolu dolu yang terpaksa jual tanah. Ada yang terpaksa jual jam. Terpaksa belanja duit dari bank swiss dan bank Australia. Duit dah makin sikit, pilihanraya tak menang jugak? Wakakka !!!

Rakyat Malaysia yang bijak bistari !!! Kita tengokkan gelagat BN yang gila kuasa. Buat la lagi. Kita tengokkan macamana buruknya perangai BN. Rakyat dah pandai politik sekarang, rakyat tak bodoh lagi. Wakakak !

No comments: