Shhhhh ... jangan bagi tau dia


Bantuan RM10,000 untuk tangani masalah azan tak kuat.
Di sampai kan oleh YB Teressa Kok kepada surau-surau yang rosak speakernya sempena Maulidur Rasul.
Mesej ini di sampaikan untuk kumpulan yang bertelinga satu dan berlidah dua.
(Orang jawa yang berambut putih dan berwajah licin, di larang membaca berita ini)

11 comments:

Pak We said...

Tahniah kepada penduduk Islam di kawasan Teressa Kok kerana memiliki pemimpin bukan Islam yang tetap prihatin kepada Islam

YB Raz Gothic said...

adehh baru cina bagi duit beli speaker sudah terkinja kinja.

ye cina tu bagi 1o ribu tapi entah berapa puluh ribu pulak dia dapat dari untung jual agama islam dan orang melayu.

bawak bawaklah mengucap..

cree said...

Kpd yb raz,hang ni tak habis dengan perkauman ameno.Sudah la.
Bawa bertenang.Kalau yang baik tu,kita sokong.Walaupun mungkin Teresa tu bagi sumbangan bertujuan
politik,atau sekadar lakonan,
tapi diakan mampu berlakon.Tak macam geng ameno tu nak berlakon pun tak mampu.

fidel castro said...

betul tu cree.
kita tunggu yb teresa menang saman utusan kot kot masjid pun dia bina. ini lah salah satu contoh pemimpin rakyat bukan ketuanan melayu

Anonymous said...

Yb raz nii lebih hina dari babi. Seba b tu takde hati perut

Anonymous said...

Yb raz nii lebih hina dari babi. Seba b tu takde hati perut

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

HAI.. TAK KAN MARAHKAN PENDAPAT YB RAZ SAMPAI SANGGUP MENGGELARNYA LEBIH HINA DARI BABI?

kulopbesar said...

cine UMNo buat masjid kat Genting dari hasil judi pun ade kan YB Raz ghotic

Zubli Zainordin said...

Kebetulan rambut saya dah putih dan berwajah licin pulak.

Boleh membaca berita ini?

I no sepeak Inglis.

Anonymous said...

umno ni speases keliru,
dulu sibuk kata teressa kacau islam
sekarang dah beri bantuan pun salah

umno racist giler,
apa yang diorang nak sebenarnya? nak jadi kerajaan semula?

jangan nak berangan la.

Anonymous said...

Biar cakap serupa bikin jangan cakap tak serupa bikin