Tanah perkuburan parti UMNO@BN

kubur-umno
[read more]

wakakakak !!! pecah perut aku tengok....
Laughing_hard.gif - (10K)
Hmmmmm ... mesti kat akhirat nanti ada syurga dan neraka sumbangan umno@BN
agak agak sapa dapat tender bersih kawasan?
wakakakak !!!
umno dan bn ni lawak tak habis habis. wakakakak !!!

11 comments:

Zubli Zainordin said...

Talqin!!!

Bong Iz Muiz said...

hmm.
ni kire ok lagi.
kat tmpt saya, nk pru, stiap rumah kampung yd xdew tong simpanan najis , dpt sorg satu. nasib baik xdw bendera bn. hik3.

Anonymous said...

Untuk menitipkan pesan kepada kita supaya sentiasa mengundi UMNO/BN di alam barzakh nanti.

Mantot said...

Malaikat pun bertanya,"Siapa pemimpin kamu?"

Jawab aku
"Paaa....Eh,bukan..BN.."

n said...

wak... sy x bape stuju hal neraka ngan syurga sumbangan tu.. xbape elok nk persoalkan.

harap wak dpt consider.

Anonymous said...

umno kantoi !!!

Anonymous said...

umno kantoi...

AvanzaG said...

Ahli Parlimen Tapah bukan ke dari MIC...

Anonymous said...

nnt setiap jamban, mangkuk tandas ade cop ameno...
tong2 najis gk ade cop ameno...
lagi satu...
kt spender pun ade cop ameno..
haha

radenjowo said...

n,
terima kaseh ingatkan.

dexidle said...

Elok lah tu...

Nanti tok imam umno bacalah talqin elok2..

Maa rabbuka.. "Allah"
Maa umruka.. "Pak lah"
Maa dinuka.. "Islam Hadhari"..
Maa qiblatuka... "Umno..."