Wak jangan hentam Khalid

Khalid Ibrahim .. ?

Aku pun bukan lah orang hebat berpolitik. Politik ni buat suka suka je. Isi masa lapang. Tu pun kalau tak der kerja kat kebun. Kalau ada kerja, sorry la .. aku kena pegi kebun dulu. Kutip pisang, lembu bagi makan, kambing kasi, bagi makan itik, ayam dan sikat kat bulu musang.



"Tot toott "........ bunyi talipon aku ..
Ahhh Message sudah masuk pagi pagi lagi.
XXXXXXX
03-Mar-2009 7.46 am
"Wak jangan hantam Khalid ... ! "
Ehhh .. brader ni. Apehal lak?
Nak tau .. kena call ...

"Hello bro .. apehal lak ni?"
"Dak ... boss aku kata jangan hantam Khalid"
"Ye ke ... Apesal tak boleh hantam."
"Ye la .. dia sebenarnya dah jelaskan kenapa dia tak boleh nak ubah struktur kerajaan senang senang."
"Lagi?"
"Dan lagi ... dia tak boleh tukar ikut suka dia barua barua UMNO kat dalam anak syarikat kerajaan negeri."
"Kenapa lak?"
"Sebab semuanya ada kaitan dengan .................."
"Oh gitu rupanya .. apesal tak bagi tau ... aku tak kira, kalau tak sedap, aku tibai. "
"Blog tak der insuran."
"Pagi ni kita jumpa kat xxxx ... aku citerkan panjang lebar."
"Chow !!! ok bro .. !!"

Wakakk !!! Nkorang nak tau perkembangan perak ... anilnetto .. secara LIVE

No comments: