Cirit la UMNO ...


MARAH... SEBAHAGIAN ahli-ahli UMNO Bahagian Ampang Jaya
dan NGO mengadakandemonstrasi membantah tindakan Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddinyang disifatkan menderhaka kepada Sultan Perak di hadapan IPD Ampang dekat Kuala Lumpur, semalam. – Teknik bergambar. Kalau mcm gambar kat atas, bermakna cuma beberapa mangkok hayun je yang datang berdemo. Wakakak !!!

---------
Wek Wek wek !!! Mak muntah !!!

"Ayah, mak muntah ... !! ", kata anak bongsu wak.
"Ye ke .. kat mana", wak tanya
"Kat bawah !", jawab anak lagi.

Dalam kepala tak der lain ... aduh seorang lagi ... wakakak
Wak pun turun tingkat bawah untuk lihat isteri ...

Dia relax je, di depan YB sedang menonton.

"Ehhh ... tadi anak kata, awak muntah", ... wak tanya.
"Ye la .. jap je ... ", jawab isteri.
"Nape? ", aku tanya lagi
"Dak .. geli dalam TV kata UMNO perjuangkan Sultan ... ", jawab mudah.

Cettt !!! .... ye ye la aku ..

Bila aku berpaling cari anak wak tadi, dia ngintai tepi dinding dan bersedia untuk lari.

------
Radenjowo - Sejak bila UMNO perjuangkan Sultan? Wakakakak !!! Sejak dua menjak ni je.
Wakakaka !!! Orang bodoh je caya pada berita media perdana. Alhamdulillah .. aku berjaya pesongkan isteri aku dari percaya UMNO kepada membenci UMNO. Itu baru sorang isteri !!!

[Pengertian Cirit ... singkatan kepada cirit birit. Bahasa rock .. .!!]

5 comments:

UMNO PALUI said...

MALAYSIA BUKAN TANAH MELAYU BODOH !!!!!!!!!!!!!!! MANGKUK HAYUN !!!!!!! MALAYA BARU TANAH MELAYU !!!!!!!!!! MALAYSIA-MALAYA, SABAH, SARAWAK !!!!!

Anonymous said...

btul2 UMNO ni Emosi kuat,pas tambah munafik lebih pada abdullah bin Ubai di zaman Rasulullah dulu.maap cakap penyokong UMNO pun sama ar anak2 munafik beso..cakap nak Islam jgk tp bila PAS nak laksanakan syariat ISLAM xnak plak mcm2 alasan wat..penyokong dan pendokong UMNO kn bca sejarah negara madinah yg rasul bangun kan ar....
sebab redho ngan kezaliman sama jer ngan wat zalim tau..
insaf2 ar wahai penyokong umno oi.......
idup kat dunia bkan selama nyer...

Anonymous said...

AKHIR KATA ORG MELAYU MEMANG MUNAFIK !!!!

Anonymous said...

apa pasal buat demontrasi kat selangor,kalau berani buat la kat perak, memang umno bacul satu keturunan, apa kena mengena rakyat selangor dengan sultannya, hoi!!!! kalau berani buat demotrasi kat kuala kangsar la.........

umialia said...

UMNO PARTI PERKAUMAN.

PENDEMO NI MENCETUS PERKAUMAN .

HUKUM MEREKA.

SO RACIST.

ISLAM JUGA PENYATU

PERKAUMAN
PERKAUMAN
PERKAUMAN

HUKUM MEREKA
TANGKAP MEREKA - MEREKA MEMBUAT PROVOKASI PERKAUMAN

TANGKAP MEREKA

ISA MEREKA

OPPS...SAYA TAK SOKONG ISA
TAK ISLAM LAH KALAU SOKONG ISA.