Desakan dari rakyat !

Desakan untuk anjuran perhimpunan !
Desakan ini dibuat kepada pemimpin PR untuk mengadakan perhimpunan besar besaran menerangkan isu semasa yang berlaku terutama dalam usaha BN untuk merampas kuasa di Perak dan Selangor. pemimpin PR yang terdiri dari PAS, PKR dan DAP di minta memberikan fokus.

Cadang perhimpunan - Stadium Shah Alam.

antara perkara menarik untuk di ceritakan
1. Sejarah derhaka UMNO dan perubahan Perlembagaan oleh Mahathir
2. isu pemimpin UMNO yang tendang pintu istana - klik sini
3. Peristiwa rampasan kuasa di Perak - klik sini
4. Agenda Rampasan kuasa di Selangor

tetamu yang mesti hadir perhimpunan tersebut
1. DS anwar ibrahim
2. DS nizar
3. Lim Guan Eng
4. Dato' Harun Din

permohonan ini diminta oleh para penyokong dan rakyat di akar umbi yang perihatin kepada keadaan semasa.

12 comments:

Permatang said...

teman sokong bebeno cadangan meke ni. terangkan kat rakyat perangai2 bangang ameno ni. tan sri khalid vs mat tempe..www.permatang.blogspot.com

mulutbecok said...

terima kaseh bro

Anonymous said...

Wak,

Bukan PR tak nak buat, tapi orang orang PKR semua berbuku dengan Tan Sri ni. Biar dululah..dia rasa macamana rasanya jadi pejuang. Reformis pun dulu susah jugak.

Nak tengok jugak, mana juak juak professionalnya, PNBnya dan Orang orang Guthrie, ada tak mereka bangun menyokong atau lari senyap...bila jadi macam ini.

Busuk busuk orang kita.

GOMO said...

YE KE???
BETUL KE RAKYAT YANG MENDESAK???
BUKAN PAKATAN RAKYAT YANG TERKINJA-KINJA MENDESAK???

EMMMM.....20RIBU TANDATANGAN TELAH DIHANTAR KE SULTAN PERAK BAGI MEMBUBARKAN DUN!
100 RIBU TANDATANGAN LAGI AKAN MENYUSUL...

YE KE???
20 RIBU JE???
TU PUN MESTI PAKATAN RAKYAT SATU MALAYSIA YANG DATANG KAT PERAK YANG SIGN!!!

RAKYAT PERAK BERAPA JUTA???
APA PASAL 20 RIBU JE???

HUA..HUA..HUA...

SangPencinta said...

Tambahan isu

Boleh juga dimasukkan taat setia pada raja dan mendesak UMNO kembalikan hak kekebalan raja jika benar mereka mempertahankan raja.

Akan terlihat lebih makmur dengan kehadiran berbilang kaum rakyat Malaysia menyatakan taat setia pada Raja.

Akan memperlihatkan kepada rakyat Malaysia siapa yang menolak kuasa Raja dan siapa yang mempertahankan kuasa Raja. Bukan sekadar bertempik mempertahankan kuasa raja hingga titisan darah terakhir tapi bawa usul di parlimen untuk kembalikan kuasa raja-raja.

Boleh juga menerangkan istilah bahasa istana (protokol) kepada mereka yang jahil tentang istana.

Anonymous said...

Bukan NGO ke yang kumpul tandatangan tu, jenuh NGO nak turun rumah ke rumah ambil tandatangan orang Perak, bubar DUN la buat pilihanraya negeri baru boleh nilai ada sokongan atau tidak. Macam ada berani?

Anonymous said...

bravo !
gua paling suke

tapi kenapa dalam senarai tak masuk nama khalid brahim?

sebab di mb yang penting diri sendiri ke? kah kah kah.

tsunamik rakyat said...

Selain drp tetamu yg mesti hadir,manusia yg mesti cari ialah IGP Musa Hassan UTK MENYEMBAHKAN PERMOHONAN PERMIT PERHIMPUNAN SAH bukan PERHIMPUNAN HARAM.
MENTERI PENERANGAN MALAYSIA, 'BABY FACE' yg bila bercakap mulut berbuih tu,MENYEMBAH PERMOHONAN MEMBUAT SIARAN LANGSUNG MELALUI RTV MENTUA atau RTV MONGGOLIA utk tatapan rakyat seluruh pelusuk TANAHAIR KU.

SangPencinta said...

Nak nilai ada sokongan atau tidak bubar DUN, buat pilihanraya apa macam ada berani? Setakat NGO nak kumpul tandatangan dari rumah ke rumah satu Perak mana depa larat beb!! Nak sangat tengok sokongan pilihanraya negeri je kalau ada keberanian lahkan?

AFRAR YUNUS said...

salam sdra
saya linkkan blog tuan ke blog saya. tk

Haji A. Ali, HS said...

Salam,

Saya setuju dengan perhimpunan ini ianya bertujuan untuk menjelaskan segala permainan jijik BN dan UMNO.

Ianya juga mampu memberikan mesej jelas kepada UMNO bahawa kekuatan PR masih bergelora dan semakin membara!!!

SangPencinta said...

Wak, buat petisyen untuk bagi pemimpin PR buat perhimpunan ni, sekadar bertahan tanpa strategi pun mana boleh, kena bertempur dan bertahan sama baru menjadi