Hahaha .... aku tau mana Jamal dan Osman sembunyi

http://pinkturtle2.files.wordpress.com/2009/02/adun-new1.jpg?w=315&h=434
Jenuh aku berkelana di Gunung Semanggol, mencari katak dan akhirnya aku berjumpa.
di sini rupanya .... Hahahahaha !!

6 comments:

Anonymous said...

Tak payah lah tunjuk gambar. Taroh gambor 4 ekor katak, kita faham. Nak muntah teman tengok gambor tu.

tharieq dhiyauddin said...

salam,

tak berapo nak kelaka la tuan blog.. punchline tak kena..
harap buat yang terbaik masa final rajalawak nanti..

mantop!!!

Anonymous said...

yang tekena batang hidung memang tak kelakar

Anonymous said...

Ko ler raja lawak tharieq dhiyauddin!!

P O P S T A R said...

wak..memula bukak cam blur..then bace balik..

Katak?
Katak?

HahahaHAhahahah!

Zubli Zainordin said...

Kalau macam gini, gajah pun ada dalam itu.

Makan tahun gak nak dikeluarkan.

Hehehehe...